Skip to main content
فهرست مقالات

محتوا در رسانه های جهانی

نویسنده:

(3 صفحه - از 43 تا 45)

کلید واژه های ماشینی : رسانه‌ها، وسایل ارتباط‌جمعی، صاحبان اصلی وسایل ارتباط‌جمعی، تولید، محتوا در رسانه‌های جهانی، محتوای تکراری وسایل ارتباط‌جمعی، صاحبان وسایل ارتباط‌جمعی، پیام‌های، صاحبان رسانه‌ها در تولید پیام، وسایل ارتباط‌جمعی باز، جهان، صاحبان شرکت‌های بزرگ تولیدی، تولید پیام و برنامه‌های ارتباطی، صاحبان سرمایه، وسایل ارتباط‌جمعی در هدایت افکار، ابزار تولید، محتوای پیام‌های ارتباطی در وسایل، سلطه صاحبان سرمایه‌های جهانی، پیام‌های وسایل ارتباط‌جمعی، مخاطبان، وسایل ارتباط‌جمعی جهان، برنامه‌های وسایل ارتباط‌جمعی، سلطه، طبقه، Media، پیام‌های فریبندؤ صاحبان سرمایه، محتوای پیام‌ها و برنامه‌های وسایل، عملکرد صاحبان رسانه‌ها در تولید، نقش وسایل ارتباط‌جمعی، وسایل ارتباط‌جمعی و تولید

خلاصه ماشینی: "این تحول با پیچیده‌تر شدن عملکرد صاحبان رسانه‌ها در تولید پیام و برنامه‌های ارتباطی، سه پرسش اصلی را پیش روی محققان، طرح می‌نماید: 1- پیام‌های ارتباطی، چه نقشی در هدایت افکار عمومی و تغییر نگرش مخاطبان دارد؟ 2- صاحبان وسایل ارتباط جمعی، چه کسانی هستند و چگونه می‌اندیشند؟ 3- محتوای پیام‌های ارتباطی، در وسایل ارتباطجمعی چیست؟ در این مقاله سعی خواهد شد باتوجه به تحقیقات و مقالات صاحبنظران، پاسخ‌هایی هرچند کوتاه، یافته شود تا از این رهگذر به زمینه‌های محتوایی ارتباطات بین‌المللی معاصر دست یابیم. 3- محتوای پیام‌های ارتباطی در وسایل ارتباطجمعی چیست؟ صاحبان وسایل ارتباطجمعی در عین حال که از دموکراسی و حق انتخاب مردم و مخاطبان خود سخن به میان می‌آورند؛ استبداد حاکم و جاری بر کارکرد رسانه‌های جمعی را پنهان می‌سازند. شاید کشورهای در حال توسعه به عنوان پرچمداران انتقاد از این‌گونه پیام‌رسانی، با شناخت بیشتر شیوه‌های اغواگری و فریب رسانه‌های حاکم بر جهان و بازار تولید پیام؛ از این رهگذر آمادگی بیشتری برای روشنگری مردم خود در برابر پیام‌های فریبندؤ صاحبان سرمایه و سلطه بیایند."

صفحه:
از 43 تا 45