Skip to main content
فهرست مقالات

رویکرد سیستمها به پیشرفت دانش برای ایجاد محصولات و خدمات جدید

نویسنده: ؛ ؛

مترجم: ؛

تابستان 1380 - شماره 8 (17 صفحه - از 57 تا 73)

کلیدواژه ها : طراحی‌ مصرف‌کننده‌ ـ آرمانی‌شده‌ ،پیشرفت‌ دانش‌ ،تحقیق‌ بازاری‌ ،تفکر سیستمها ،فراگیری‌ سازمانی‌ ،پیشرفت‌ خدمات‌ و کالا

کلید واژه های ماشینی : CID ،تیم مشاور فرایند ،محصولات و خدمات جدید ،ایجاد محصولات و خدمات ،تحقیقات بازار ،تیم طراحی ،محصولات و خدمات ،خواسته‌ها ،طراحی مصرف‌کننده ،مشاور فرایند ،خدمات جدید ،جدید ،طرحهای خدمات و کالا فراهم ،محصولات جدید ،فرایند توسعه ،جلسه CID ،CID و ،گروههای کنترل ،فراهم ،طرحهای خدمات ،اعضای تیم ،دانش و درک ،شرکتهای مراقبت ،تکمیل نظریه‌ها ،شناخت خواسته‌ها ،مهمتر ،نیازهای مشتریان ،کسب و کار ،خدمات بهترین ،مشتریان و مصرف‌کنندگان

: با استفاده‌ از طراحی‌ مصرف‌کننده‌ ــ آرمانی‌شده‌3 (CID) و تحقیقات‌ بازار، می‌توان‌ کالاها و خدمات‌ ابتکاری‌ تولیدکرد. CID، با فراهم‌ کردن‌ تفکر خارج‌ از چارچوب‌ معیار4 همراه‌ با ایده‌ها و مفاهیم‌ طراحی‌ جدید نقش‌ بسیار مهمی‌ ایفا می‌کند.مشارکت‌ سهامدار، نتایج‌ حاصل‌ از اولین‌ نشست‌ CID و استفاده‌ از تحقیقات‌ میدانی‌ به‌ پیشرفت‌ شناخت‌ خواسته‌ها و نیازهای‌سهامدار یاری‌ می‌رساند. این‌ کار به‌ نوبه‌ خود دستورعملهایی‌ برای‌ تکمیل‌ نظریه‌ها و مهمتر از آن‌ برای‌ تحکیم‌ و ترویج‌ عرضه‌خدمات‌ و محصولات‌ جدید به‌ دست‌ می‌دهد. به‌ علاوه‌، با استفاده‌ از نتایج‌ جلسه‌ دوم‌ CID همراه‌ با گروههای‌ کنترل‌3،مصاحبه‌های‌ فردی‌ مفصل‌ و آزمون‌ بازاریابی‌ یک‌ نظام‌ ارزشیابی‌ و بازخورد موثر برای‌ طرحهای‌ خدمات‌ و کالا فراهم‌ می‌شود.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.