Skip to main content
فهرست مقالات

چکیده پایان نامه ها: تدوین راهبرد مناسب برای ورود به بازارهای منطقه (خاورمیانه، کشورهای تازه استقلال یافته)

نویسنده:

(1 صفحه - از 117 تا 117)

کلیدواژه ها : راهبرد ،آمیخته بازاریابی ،بازارهای منطقه ،بازار هدف ،بازاریابی و تحلیل سلسله مراتبی فرایندها

کلید واژه های ماشینی : راه‌برد ورود جهت شرکت صنام ،بازار ،بازار هدف و شرکت صنام ،بازار هدف ،راه‌برد ،شرکت صنام ،شرکت صنام و تکنیکهای تعیین ،صنام و تکنیکهای تعیین راه‌برد ،تلویزیون ،ورود ،صادرات ،پاکستان ،رقابت ،شناسایی ،تعیین تعیین قیمت محصول ،مایکل پورتر و عوامل مؤثر ،رقبای ،شناسایی بازارهای هدف مناسب جهت ،سازمان تجارت جهانی ،بازاریابی ،موانع ورود به بازار هدف ،رقبای خارجی شرکتها به‌هنگام ،قیمت ،مدیر عامل شرکت صنام ،بازار هدف و اطلاعات به‌دست‌آمده ،مدیر ،تدوین راه‌برد مناسب ،ارزش مایکل پورتر مورد شناسایی ،چالشهای رقابت با رقبای خارجی ،بازارهای هدف مناسب جهت ورود

یکی از دلایلی که توجه به بازارهای خارجی را برای شرکتها به خصوص شرکت صناام الکترونیک با اهمیت می‌سازد رسیدن به توسعة اقتصادی و جلوگیری از کاهش احتمالی میزان سهم بازار در آینده و کاستن از چالشهای رقابت با رقبای خارجی شرکتها به هنگام عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی است. در این پژوهش با استفاده از مطالعات کتابخانه‌ای در ارتباط با تجارت بین‌المللی، اصول بازاریابی، مدیریت راهبردی، روشهای تصمیم‌گیری با معیارهای چندگانه، نرم‌افزار تحلیل سلسله مراتبی فرایندها (A.H.P)، تحقیقات میدانی در بازار هدف و شرکت صنام و تکنیکهای تعیین راهبرد، بهترین بازار هدف و مناسبترین راهبرد ورود جهت شرکت صنام (مورد تلویزیون) ارائه می‌شود. همچنین ساختار رقابت در بازار هدف با استفاده از الگوی مایکل پورتر و عوامل مؤثر در تعیین تعیین قیمت محصول (تلویزیون) در بازار هدف به کمک زنجیرة ارزش مایکل پورتر مورد شناسایی قرار گرفته و با انجام تحقیقات میدانی در بازار هدف و اطلاعات به دست آمده از طریق اینترنت رقبای بالقوه و بالفعل و موانع ورود به بازار هدف نیز مشخص شده است.

خلاصه ماشینی:

"همچنین ساختار رقابت در بازار هدف با استفاده از الگوی مایکل پورتر و عوامل مؤثر در تعیین تعیین قیمت محصول (تلویزیون) در بازار هدف به کمک زنجیرة ارزش مایکل پورتر مورد شناسایی قرار گرفته و با انجام تحقیقات میدانی در بازار هدف و اطلاعات به دست آمده از طریق اینترنت رقبای بالقوه و بالفعل و موانع ورود به بازار هدف نیز مشخص شده است. با انجام تحقیقات میدانی در بازار هدف و اطلاعات گرفته شده از اینترنت، شرکتهای واردکنندة تلویزیون به کشور پاکستان به عنوان رقبای بالفعل و بالقوه شناسایی و و ضعیت حضور آنها در بازار و مشخصات محصولات آنها بررسی شد و بر همین اساس پارامترهای قابل رقابت از جمله میزان فروش، قیمت، اندازه و جز آنها مشخص شد که در نتایج تحقیق بدانها اشاره می‌شود. 6- آمیخته بازاریابی • محصول مورد نظر: تلویزیونهای 21 اینچ با تقویت خدمات پس از فروش • قیمت قابل عرضه 185 دلار در نظر گرفته شد که براساس اطلاعات به دست آمده تلویزیونهای 21 اینچ صنام در مقایسه با انواع مشابه خارجی آن همچون ال – جی و سونی پایین‌تر است و در صورتی که نمایندگی محلی برای توزیع در اختیار گرفته شود و با رعایت اصول زنجیرة ارزش، 5% دیگر قیمت خود را کاهش دهد، قادر خواهد بود که وارد صحنة رقابت شود و سهم قابل قبولی در میان اقشار کم درآمد پاکستان به دست آورد. • بازار فروش: کلیة شهرهای پاکستان • توزیع: استفاده از نمایندگان و توزیع کنندگان محلی جمع بندی روش‌شناختی ورود به بازارهای بین‌المللی که در این پژوهش برای شرکت صنام به دست آمد برای اکثر شرکتهای ایرانی قابل استفاده خواهد بود تا بتوانند در چالشهای تجارت جهانی با موفقیت کسب و کار خود را ادامه دهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.