Skip to main content
فهرست مقالات

آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار ژاپن: مقررات ویژه واردات مواد غذایی و عرف های تجاری توزیع کالا در ژاپن

نویسنده:

ISC (4 صفحه - از 116 تا 119)

کلید واژه های ماشینی : ژاپن، فروش‌های، تجاری توزیع کالا، خرده‌فروشی، توزیع، توزیع کالا در ژاپن، قیمت، هزینۀ نگه‌داری موجودی کالا، کارآیی، موجودی کالا

خلاصه ماشینی: "(1)- Fast Inventory Turnover (2)- Fast Inventory Turnover (3)- Opportunity Cost جدول شماره(6):نسبت‌های موجودی کالا (به تصویر صفحه مراجعه شود) (الف):(موجودی کالای عمده‌فروشی+موجودی کالای خرده‌فروشی)؟؟ فروش‌های خرده‌فروشی اما مجددا باید در نظر بگیریم که باتوجه به ساختار توزیع چندلایه‌ای ژاپن آیا این ارقام فریب‌دهنده می‌باشند یا خیر. اگرچه ژاپن ممکن است بیشتر از حد معمول کشورهای غربی خصوصا بیشتر از آمریکا دارای رده‌های خرده‌فروشی و عمده‌فروشی باشد،اما به نظر می‌رسد نظام توزیع در آن کشور نسبتا با کارآیی عمل می‌کند. در مجموع،تمرکز بالای فعالیت‌های تجاری کوچک و ساختار چندلایه‌ای عمده‌فروشی باید به عنوان عکس العملی منطقی به رفتار مصرف‌کننده تلقی شود که ویژگی آن مراجعات مداوم به مغازه‌های مجاور و خرید مردم در مقادیر کم است که در ضمن طیف وسیعی از خدمات را نیز انتظار دارند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.