Skip to main content
فهرست مقالات

با اتخاذ سیاست های صحیح، جایگاه فرش ایران اعتلا می یابد

مصاحبه شونده: ؛

شهریور 1377 - شماره 133 (6 صفحه - از 48 تا 53)

کلید واژه های ماشینی : فرش ایران ،تجارت خارجی ،اتحادیهء صادرکنندگان فرش ایران ،صادرات غیرنفتی ،صادرکنندگان ،صادرات فرش ،بخش صادرات فرش ،غیرنفتی ،راهبردهای تجارت خارجی ،سازمان جهانی تجارت ،صادرکنندگان فرش ،سیاست‌های تجارت خارجی ،بازارهای جهانی ،رشد صادرات غیرنفتی ،سیاست‌های تجاری ،تجارت جهانی ،راهبردهای تجارت ،اتخاذ ،سیاست‌های تجارت ،مشکلات صدور ،بخش صادرات ،رشد صادرات ،جهانی تجارت ،پیمان ارزی ،سازمان جهانی ،زمینهء فرش ،حال حاضر ،اتخاذ شده ،مؤثر ،حاضر

رشد صادرات غیرنفتی از اهداف عمدهء راهبردهای تجارت خارجی کشور به حساب می‌آید که‌ متأسفانه در سال‌های اخیر تحت تأثیر شرایط درونی و بیرونی متوقف شده است.با وجود آنکه هنوز بخش‌ عمده‌ای از صادرات غیرنفتی را کالاهای سنتی به‌ویژه فرش دستباف تشکیل می‌دهد،اما بی‌توجهی نسبت به‌ رفع مشکلات صدور این دستمایهء هنر ملی،سبب شده‌ که صادرات فرش نیز با رکود عمیقی روبه‌رو شود. در زمینهء سیاست‌های تجارت خارجی به‌ویژه در بخش صادرات فرش،خبرنگار نشریه«بررسی‌های بازرگانی» با دکتر کیخسرو سبحه عضو هیأت‌رییسه اتحادیهء صادرکنندگان فرش ایران‌ گفت‌وگویی دارد که باهم‌ می‌خوانیم:

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.