Skip to main content
فهرست مقالات

اتاق بازرگانی و صنایع رسمی ایران و آلمان (معرفی تشکل های تجاری)

ISC (3 صفحه - از 72 تا 74)

کلید واژه های ماشینی : اتاق بازرگانی و صنایع رسمی، صنایع رسمی ایران و آلمان، اتاق‌های بازرگانی مشترک میان ایران، انتقال اطلاعات میان فعالان اقتصادی، اتاق‌های بازرگانی مشترک، اطلاعات، اطلاعات میان فعالان اقتصادی ایران، تجاری، اقتصادی، تجارت، منبع انتقال اطلاعات میان فعالان، بازار، متقاضیان اطلاعات تجاری ارایه، ارایه، ارزش صادرات آلمان به ایران، ارزش صادرات ایران به آلمان، شرکای عمدۀ تجاری ایران، ارایۀ اطلاعات، نقش مؤثری در رشد تجارت، کشورهای جهانی نقش مؤثری، فعالان اقتصادی ایران و آلمان، تجاری میان کشورها، نقش اتاق در اطلاع‌رسانی تجاری، شروع فعالیت‌های مشترک اقتصادی، بهبود روابط اقتصادی و تجاری، اتاق مهم‌ترین منبع انتقال اطلاعات، شرکای، بازرگانی میان ایران و آلمان، آینه اقتصاد ایران و آلمان، اطلاعات اقتصادی ایران

اتاق‌های بازرگانی مشترک میان ایران و دیگر کشورهای جهانی نقش مؤثری‌ در رشد تجارت فیمابین،جذب سرمایه‌گذاران و شروع فعالیت‌های مشترک‌ اقتصادی،انتقال فن‌آوری،شناخت واقع‌بینانه از نیازهای بازار طرفین و تسهیل‌ امور تجارت برای رفع نیازمندی‌ها و...دارند. اتاق‌های بازرگانی مشترک می‌توانند گام‌های اساسی برای بهبود روابط اقتصادی و تجاری میان کشورها بردارند و فعالان اقتصادی را در فضایی‌ مطمئن‌تر به میدان بکشانند. نشریهء«بررسی‌های بازرگانی»از این شماره به معرفی اتاق‌های بازرگانی‌ مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و هریک از کشورهای جهان،فعالیت این‌ نهادها و خدمات ارایه شده آنها به اعضا می‌پردازد تا در جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی دقیق به جامعهء اقتصادی-تجاری کشور گام مؤثری‌ بردارد. در این شماره به معرفی اتاق بازرگانی و صنایع رسمی ایران و آلمان که‌ قدیمی‌ترین مشکلات در این زمنیه می‌باشد،می‌پردازیم.

خلاصه ماشینی: "اتاق بازرگانی و صنایع رسمی ایران و آلمان خدمات گوناگونی به اعضا ارایه می‌دهد که اهم آنها ارایۀ اطلاعات (مسایل اقتصادی و حقوقی)،تهیه و ارایۀ اطلاعات دربارۀ شرکت‌ها،گزارش‌های بازار،مدارک مناقصه،یاری رساندن به اعضا در زمینۀ حل مشکلات و اخذ مطالبات،میانجی‌گری در امور حل اختلاف بین شرکت‌های ایرانی و آلمانی، کمک به بازرگانی ایرانی جهت بازدید از نمایشگاه و اخذ روادید آلمان،تبلیغات برای شرکت‌ها در نشریات اتاق با ارسال بروشور به صورت آگهی در مطبوعات تخصصی ایران،ایجاد تسهیلات برای جست‌وجوگران در زمینه نماینده، واردکننده،صادرکننده،شریک همکاری، وکیل،حسابرسی و کارشناسی،مشاوره در امور همکاری بین شرکت‌ها و تدارک معاملات،یاری به مسافران تجاری آلمان در تنظیم قرار ملاقات،ترجمۀ حضوری و کتبی و سازماندهی کنفرانس‌های مطبوعاتی،همایش‌ها و سمپوزیوم‌ها و نیز نمایندگی شرکت‌های نمایشگاهی برای نمایشگاه‌های برلین،دوسلدورف، فرانکفورت،کلن،مونیخ و هاتوور می‌باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.