Skip to main content
فهرست مقالات

بازاریابی صادراتی (2) (آشنایی با ادبیات بازرگانی)

مترجم:

(3 صفحه - از 65 تا 67)

کلید واژه های ماشینی : بازاریابی صادراتی ،صادراتی ،بازار صادراتی ،بازار داخلی ،بازاریابی داخلی ،فعالیت‌های بازاریابی ،ژاپن ،داخلی ،بازاریابی بین‌المللی ،لات ،اقتصاد ملی ،سطح اقتصاد ملی ،بازارهای داخلی و خارجی ،فعالیتی تجاری ،مؤسسه‌ای ،استانداردهای فنی ،محصو لات ،تفاوت در قوانین ،شیوه‌های بازاریابی ،کالاهای داخلی ،کشورهایی با سطح ،ممکن ،وجود دارند

خلاصه ماشینی:

"عناصر بازاریابی 1-جمع‌آوری آطلاعات در مورد مشتریان: الف)چه کسانی مشتری می‌باشند؟ ب)این مشتریان کجا هستند؟ ج)برای تحریض مشتریان به خرید چه انگیزه‌هایی وجود دارد؟ 2-توسعه و بهبود محصو لات و خدمات جهت ارضای«خواسته‌ها»و «نیازها»ی مشتریان 3-برقراری ساختار قیمت به نحوی که حاشیۀ سود معقولی را برای عرضه‌کننده تضمین کند و از نظر مشتری مطلوب باشد. اگر محصولی در بازار داخلی موفق بوده است،ولی در یک بازار صادراتی با شکست روبه‌رو شده است،می‌تواند به این دلیل باشد که مؤسسۀ مربوطه توجه کافی به تفاوت‌های فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی در کشوری که محصول به آن صادر کرده،نداشته است. نوعا دلیل اینکه یک مؤسسه در بازاریابی بین المللی شکست می‌خورد، این است که آن‌قدر خودمحور شده است که باور دارد هرآنچه که در بازار داخلی به فروش می‌رسد،باید در بازار صادراتی هم به فروش می‌رود. یکی از مهم‌ترین دلایل اینکه چرا تولیدکنندگان آمریکایی در بازاریابی بین المللی به نسبت ضعیف عمل می‌کنند،این است که بازار داخلی بسیار وسیعی در ایالات متحده وجود دارد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.