Skip to main content
فهرست مقالات

ملاحظاتی درباره توسعه روابط بازرگانی بین ایران و فدراسیون روسیه (2) آشنایی با بازارهای جهانی: آشنایی با بازار فدراسیون روسیه

ISC (4 صفحه - از 68 تا 71)

کلید واژه های ماشینی : فدراسیون روسیه، بازار فدراسیون روسیه، ایران و فدراسیون روسیه، ایران، آشنایی با بازار فدراسیون، توسعه روابط بازرگانی، بازار فدراسیون روسیه آشنایی، بازرگانی خارجی جمهوری اسلامی، محصو لات ایرانی، آشنایی

خلاصه ماشینی:

"موانع گسترش روابط بازرگانی دو کشور اگرچه لازم است موانع گسترش روابط بازرگانی بین ایران و فدراسیون روسیه به صورت تفصیلی و جامع مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد،لیکن در این نوشته،فهرست‌وار عمده‌ترین علل این وضعیت ذکر می‌گردد: 4-1-عدم آشنایی تجار ایرانی با بازار بزرگ مصرف فدراسیون روسیه را شاید بتوان عمده‌ترین عامل گسترش روابط بازرگانی دو کشور دانست. 5-9-نظر به اینکه فدراسیون روسیه به لحاظ گستردگی جغرافیایی خارق العاده و دارا بودن اقوام مختلف،فاقد جمعیت یکپارچه است و بخش اروپایی آن با بخش آسیایی مسلمان و بخش خاور دور آن اختلاف فاحشی از جنبه‌های مختلف داراست، بهتر است گروه‌های خاصی از مصرف‌کنندگان روسی انتخاب و الگوی مصرف آنها و«وضعیت بازار مصرف برای محصو لات ایرانی»مورد بررسی قرار گیرد. 5-11-با توجه به«نقش فدراسیون روسیه در اقتصاد کشورهای جدید الاستقلال (CIS) »،این رابطه حد اقل در مورد کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز که برای جمهوری اسلامی ایران حایز اهمیت است،مورد تحقیق قرار گیرد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.