Skip to main content
فهرست مقالات

جایگاه فرهنگ سازی در تصمیم های مالی شرکت های بیمه

نویسنده: ؛

پاییز 1383 - شماره 75 (20 صفحه - از 153 تا 172)

کلیدواژه ها : مدیریت ریسک ،پروژه‌های سرمایه‌گذاری ،ریسک‌های درونی ،ریسک‌های بیرونی

کلید واژه های ماشینی : شرکت‌های بیمه ،سهم حق بیمه بازار بیمه ،تبلیغات به هزینه‌های بیمه‌گری ،حق بیمه ،هزینهء تبلیغات بر سهم ،هزینه‌های بیمه‌گری شرکت‌های بیمه ،حق بیمه صادره ،سهم حق بیمه ،شرکت بیمهء ایران ،فرهنگ‌سازی ،هزینهء تبلیغات ،بیمهء ایران ،شرکت بیمهء ،هزینه‌های بیمه‌گری ،شرکت بیمهء آسیا ،حق بیمهء بازار ،هزینه‌های تبلیغات ،تبلیغات بر سهم حق ،فرهنگ‌سازی بیمه ،شرکت بیمهء البرز ،نسبت هزینهء تبلیغات ،شرکت بیمهء دانا ،نسبت در شرکت بیمهء ،هزینه‌های تبلیغاتی ،بیمه‌گری شرکت‌های مورد بررسی ،بیمه البرز ،درصد از هزینه‌های بیمه‌گری ،حق بیمه بازار ،تأثیر هزینهء تبلیغات ،هزینه تبلیغات بر سهم

در این مقاله نقش تبلیغات شرکت‌های بیمه در فرهنگ‌سازی بیمه با توجه به‌ هزینه‌های تبلیغاتی آنها و اثربخشی این هزینه‌ها بر فروش شرکت‌های بیمه‌ بررسی می‌شود.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.