Skip to main content
فهرست مقالات

جایگاه فرهنگ سازی در تصمیم های مالی شرکت های بیمه

نویسنده:

(20 صفحه - از 153 تا 172)

کلیدواژه ها : مدیریت ریسک ،پروژه‌های سرمایه‌گذاری ،ریسک‌های درونی ،ریسک‌های بیرونی

کلید واژه های ماشینی : بیمه ،شرکت‌های بیمه ،تبلیغات ،سهم حق بیمه بازار بیمه ،حق بیمه ،تبلیغات شرکت‌های بیمه در فرهنگ‌سازی ،شرکت‌های بیمه در فرهنگ‌سازی بیمه ،حق بیمهء بازار شرکت‌های بیمه ،هزینهء تبلیغات به هزینه‌های بیمه‌گری ،سهم حق بیمهء بازار شرکت‌های ،فروش شرکت‌های بیمه بررسی ،بیمهء البرز نسبت هزینهء تبلیغات ،سهم تبلیغات شرکت‌های بیمهء البرز ،هزینه‌های بیمه‌گری شرکت‌های بیمه ،سهم حق بیمه ،بازار ،هزینهء تبلیغات شرکت بیمهء ایران ،شرکت بیمهء ایران ،تأثیر هزینهء تبلیغات بر سهم ،هزینهء تبلیغات ،تبلیغات بیمه‌ای شرکت بیمهء ایران ،سهم تبلیغات شرکت بیمهء دانا ،مقاله نقش تبلیغات شرکت‌های بیمه ،البرز ،بیمهء ایران تأثیر هزینهء تبلیغات ،حق بیمه بازار بیمه البرز ،شرکت بیمهء آسیا ،هزینه‌های تبلیغاتی ،حق بیمه بازار بیمه آسیا ،هزینه‌های بیمه‌گری

در این مقاله نقش تبلیغات شرکت‌های بیمه در فرهنگ‌سازی بیمه با توجه به‌ هزینه‌های تبلیغاتی آنها و اثربخشی این هزینه‌ها بر فروش شرکت‌های بیمه‌ بررسی می‌شود.

خلاصه ماشینی:

"تبلیغات بهره برده‌اند،چه میزان بودجه به این امر اختصاص داده‌اند؟ در این مقاله به بررسی هزینه‌های تبلیغاتی شرکت‌های بیمه فوق در طی یک‌ 1. نسبت هزینهء تبلیغات به هزینه‌های بیمه‌گری شرکت‌های بیمه 4. تأثیر هزینهء تبلیغات بر سهم هرشرکت بیمه از حق بیمهء بازار. در شرکت بیمهء آسیا نیز نسبت هزینهء تبلیغات به هزینه‌های بیمه‌گری روندی‌ جمع‌\%001\%001\%001\%001\%001\%001\%001 این نسبت در شرکت بیمهء دانا روند ثابت و یکسانی نداشته است. در شرکت بیمهء البرز نسبت هزینهء تبلیغات به هزینه‌های بیمه‌گری در نوسان‌ حق بیمهء صادره در شرکت‌های بیمه همچون نسبت هزینهء تبلیغات به هزینه‌های‌ بیمه‌گری است با این تفاوت که سهم هزینه‌های تبلیغات به حق بیمه‌های صادره‌ کمی بیشتر از سهم هزینهء تبلیغات به هزینه‌های بیمه‌گری شرکت‌های بیمه است. سهم هزینهء تبلیغات شرکت بیمهء ایران از هزینه‌های تبلیغاتی کل صنعت بیمه‌ سایر شرکت‌های بیمه قرار گرفته،ولی روند نزولی این سهم در شرکت بیمهء ایران‌ روند سهم تبلیغات شرکت بیمهء دانا طی سال‌های مورد بررسی تقریبا صعودی‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) در سال 1831 سهم شرکت بیمهء آسیا مجددا کاهش یافته و از 05 درصد در سال 0831 روند سهم تبلیغات شرکت‌های بیمهء البرز و آسیا تقریبا مشابه و دارای نوسان‌ بوده ولی سهم شرکت از حق بیمهء بازار تغییر چندانی نداشته است. تأثیر هزینهء تبلیغات بر سهم این شرکت از حق بیمهء بازار از سال 5731 تا 0831 تأثیر هزینهء تبلیغات بر سهم حق بیمهء شرکت از بازار در سال‌های 5731 تا تأثیر هزینهء تبلیغات بر سهم حق بیمهء شرکت از بازار در سال‌های 5731 تا"

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.