Skip to main content
فهرست مقالات

آشنایی با طرحهای جدید: اهداف، ویژگیها و اصول آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی (مصوبه شورای تغییر نظام آموزش و پرورش)

(4 صفحه - از 50 تا 53)

کلید واژه های ماشینی : اصول آموزش و پرورش پیش‌دبستانی، مصوبه شورای تغییر نظام آموزش، تغییر نظام آموزش و پرورش، پرورش پیش‌دبستانی و دبستانی، کودک، ویژگیهای آموزش و پرورش پیش‌دبستانی، دوره‌های آموزش پیش‌دبستانی و دبستانی، ایجاد دگرگونی دوره‌های آموزش پیش‌دبستانی، ویژگیهای بدنی و روانی، شورای محترم تغییر نظام آموزش

خلاصه ماشینی:

"امید آنکه وزارت آموزش و پرورش با فراهم آوردن امکانات و شرایط مناسب،بتواند مجموعه فعالیتهای دوره دبستانی و پیش‌دبستانی را براساس این مصوبه و سایر مصوبان شورای‌ تغییر نظام آموزش و پرورش به مورد اجرا گذارد من ا... (به تصویر صفحه مراجعه شود) ج:عاطفی‌119 1-تقویت انگیزه آمدن به مدرسه 2-علاقه‌مند کردن کودک به درس‌ خواندن و یادگیری. 5-تقویت حس کنجکاوی دانش‌آموز نسبت به محیط طبیعی و اجتماعی خود و آموزش اطلاعات و مهارتهای سودمند در زندگی اجتماعی و هنجارهای اجتماعی به‌ منظور ایجاد نظم و مسؤلیت‌پذیری در آنان. 2-6-نسبت به دورهء قبل قادر به‌ برقرار ساختن مناسبات اجتماعی‌ وسیع‌تری است و هنوز به سادگی پذیرای‌ نظر دیگران نیست و در درخواست خود پافشاری می‌کند. 2-9-قواعد را درک می‌کند و رعایت قاعده در کارها را لازم می‌داند 2-10-کودک در این دوره دبستانی، بزرگسالی را که از نظر او ارزشمند و مورد احترام هستند،الگو قرار می‌دهد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.