Skip to main content
فهرست مقالات

تعلیم و تربیت: معلمان فکور (نگاهی به دیدگاههای جدید در زمینه نقش وظایف معلمان)

نویسنده:

(3 صفحه - از 25 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : معلمان، معلمان فکور، تعلیم و تربیت، ویژگی‌های اساسی معلمان فکور، تفکر خلاق، فرآیند یاددهی، زمینه نقش وظایف معلمان، ویژگی اساسی معلمان فکور، دوره‌های آموزشی ویژه معلمان، دانش

خلاصه ماشینی:

"در این همایش که‌ «نشست بین‌المللی بانکوک برای توسعه‌ تفکر خلاق»نام داشت،نمایندگانی از سازمان‌های تعلیم و تربیت سراسر جهان،به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و ویژگی‌های اساسی آموزش در قرن بیست‌ و یکم را مشخص کردند. وی،شش‌ توصیف از چگونگی فعالیت معلمان‌ فکور در صحنه کلاس‌های درس را به‌ شرح زیر فهرست کرد که از نظریه‌ فراشناخت در فرآیند تعلیم و تربیت گرفته‌ شده است: برای پرورش احساس موفقیت، معلمان فکور باید ضمن نشان دادن‌ واکنش مثبت به موفقیت‌های‌ دانش‌آموزان،به آن‌ها فرصت بدهند یادگیری خود را ارزشیابی کنند. (*)برای تدوین این نوشته،از گزارش همایش کتاب‌ تربیت معلم در قرن بیست و یکم،از انتشارات‌ پژوهشکده تعلیم و تربیت،بهره گرفته شده است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.