Skip to main content
فهرست مقالات

تکلیف شب، تقویت کننده فعالیت های یادگیری

نویسنده:

(3 صفحه - از 40 تا 42)

کلید واژه های ماشینی : تکالیف ،تکلیف شب ،دانش‌آموزان ،معلمان ،تقویت ،انجام‌دادن تکلیف ،توجه دانش‌آموزان به انجام‌دادن تکلیف ،پیشرفت تحصیلی ،رفتارهای ورودی شناختی بیشترین ،انسان ،آزمایش ،گستره توجه دانش‌آموزان ،خستگی ،توجه دانش‌آموزان به نوشتن تکالیف ،رفتارهای ورودی شناختی ،پاداشی ،گستره توجه دانش‌آموزان به نوشتن ،موقعیت‌های انجام‌دادن تکلیف ،دانش‌آموزان کلاس‌های اول ،زندگی ،زمان انجام‌دادن تکالیف ،انجام‌دادن تکلیف توجه ،تکالیف و یادگیری دانش‌آموزان ،درس خواندن و انجام‌دادن تکالیف ،پیشرفت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی ،موقعیت‌های ،انجام‌دادن تکالیف کتبی ،بچه‌ها در انجام‌دادن تکلیف ،کلاس‌های درس ،مربیان و معلمان

خلاصه ماشینی:

"شایسته است که‌ مربیان و معلمان،زمینه بروز چنین‌ احساسی را در دانش‌آموزان ایجاد کنند تا آنان از درس خواندن و انجام‌دادن تکالیف‌ تعلیم و تربیت‌ شکوه تقدیسیان‌ تکلیف شب، تقویت‌کنندهء فعالیت‌های یادگیری درسی،نه به سبب پاداشی که از خارج‌ دریافت می‌کنند،بلکه به دلیل افزایش‌ مهارت‌ها و شناخت بیشتر پدیده‌ها و رازهای طبیعت،استقبال کنند. اصل ششم:گستره توجه‌ دانش‌آموزان به انجام تکالیف:تکالیف‌ باید با ظرفیت دانش‌آموز منطبق باشد. برای تشخیص گستره و فراخنای توجه دانش‌آموزان به انجام‌دادن‌ تکلیف،نگارنده تحقیق انجام داده است‌ که خلاصه یافته‌های آن ارائه می‌شود: موضوع تحقیق:بررسی میزان و دامنه‌ توجه دانش‌آموزان کلاس‌های اول و دوم‌ ابتدایی به انجام‌دادن تکلیف. (به تصویر صفحه مراجعه شود) نتایج آمار به‌دست آمده نشان می‌دهد حداقل و حداکثر زمان توجه و آمادگی‌ نوشتن تکلیف برای دانش‌آموزان کلاس‌ اول 67/16 تا 07/20 دقیقه است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.