Skip to main content
فهرست مقالات

چگونه معلمی هستم؟

مترجم:

(1 صفحه - از 49 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : دانش‌آموزان ،چگونه معلمی ،تدریسم ،بازبینی و پایش ،والدین رفتار مهرآمیزی ،خنده ،کارکردهای ،حرفه‌ای ،شوخی و حس شوخ‌طبعی دانش‌آموزان ،ارزشیابی همه‌جانبه دانش‌آموزان ،تدریسم اشتیاق و هیجان نشان ،دانش‌آموزان و والدین رفتار ،شوخی ،رفتار ،والدین دانش‌آموزان پاسخ‌های مناسبی تدارک ،دانش‌آموزان شوخی ،نظام‌دار ،بهبود تدریسم به کار ،ابزار به معلم کمک ،افراد دوستانه ،کمک می‌کنند کارکرد ،اشتیاق نشان ،کار ،ارتباط ،فردی دانش‌آموزان ،اشاره ،معلمی با توجه ،ابزارهایی اقدام ،زندگی فردی ،به دانش‌آموزان

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) تعلیم و تربیت چگونه‌ معلمی‌ هستم؟ ترجمه و تألیف محرم آقازاده انسان‌ها در زندگی فردی،اجتماعی‌ و حرفه‌ای خود باید پیوسته نحوهء کارکردهایش را مورد بازبنی و پایش‌ قرار دهند. مواردی‌ که در این‌جا به آن‌ها اشاره می‌شود، مواردی هستند که به مثابه یک ابزار به معلم‌ کمک می‌کنند کارکرد خود را در زندگی‌ حرفه‌ای،مورد بازبینی و پایش قرار دهد. 4. با دانش‌آموزان و والدین رفتار مهرآمیزی دارم. 7. با دانش‌آموزان شوخی می‌کنم و از خنده‌هایشان خشنود می‌شوم. 8. اغلب خنده بر لب دارم و احساس‌ رضایت خود را نشان می‌دهم. به تدریسم اشتیاق و هیجان‌ نشان می‌دهم. هرگاه لازم باشد،پیشنهادهای‌ ارائه شده را برای بهبود تدریسم به کار می‌گیرم. برای آماده‌سازی مواد آموزشی به‌ صورت انفرادی و از طریق همکاری‌ با سایرین می‌کوشم. برای نوآوری در روش‌های‌ تدریسم می‌کوشم. رشد دانش‌آموزان را از ابعاد متفاوت مورد توجه قرار می‌دهم. فرصت لازم برای اظهارنظر دانش‌آموزان فراهم می‌آورم. از القای نظریات خود به‌ دانش‌آموزان می‌پرهیزم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.