Skip to main content
فهرست مقالات

بهبود کیفی نیروهای آموزشی

نویسنده:

مصاحبه شونده:

مترجم:

(4 صفحه - از 56 تا 59)

کلید واژه های ماشینی : معلمان، آموزش، بهبود کیفی نیروهای آموزشی، کلاس درس، مدارس، حرفه‌ای، تدریس، معلمان دوره‌دیده، معلمان دوره‌دیده در کلاس درس، داوطلبان حرفه معلمی

خلاصه ماشینی:

"او با مقایسه معلمان دوره‌دیده و کارشناسان قابل اعتماد، با مبتدیانی که بدترین راهنمایی‌ها و کمترین حمایت‌ها را در کلاس درس دریافت‌ داشته بودند،این بحث جدی را مطرح ساخت که باید برای داوطلبان حرفه معلمی، زمینه کسب تجارب علمی را پیش‌بینی کرد. به نظر شما،در حال‌حاضر که‌ ما با کمبود نیرو مواجه هستیم،چگونه‌ می‌توانیم عامه مردم را واداریم به اهمیت‌ معلمان دوره‌دیده توجه کنند؟ ما تحقیقی را انجام دادیم و منتشر کردیم که نشان می‌داد عملکرد معلمان‌ دوره‌دیده در کلاس درس بهتر از معلمان دیگر است. در ایالت ما[آریزونا]معلمان‌ کارشان را تقریبا با 27000 دلار در سال‌ شروع می‌کنند و این در حالی است که‌ فارغ التحصیلان مدارس عالی بازرگانی‌ با 35000 دلار به کار می‌پردازند. درجه‌ شغلی آن‌ها بالاتر از دانشجویان‌ آموزشی و دوره‌های آموزشی آن‌ها هم‌ سخت‌تر نیست؟پس چرا معلمان‌ نمی‌توانند کار خود را با 8000 دلار بیشتر شروع کنند؟ چرا نمی‌توانند؟ اگر به همپایگی قدرت خرید6 نگاهی بیندازیم،متوجه می‌شویم که 7 کشور از 23 کشور،در افزایش دستمزد معلمان از ایالت متحده پیشی گرفته‌اند. 12 کشور سرمایه‌گذاری بیشتری در آموزش و پرورش خود کرده‌اند و (به تصویر صفحه مراجعه شود) کشورهای دیگر بر این باورند که‌ آموزش و پرورش،معلمان،مدارس‌ و دانش‌آموزان بیش از هرچیز دیگر برای آن‌ها ارزشمند است. چگونه می‌توان این مشکل را حل‌ کرد؟ اگر بخشی را اداره کنید که با کمبود نیرو مواجه است،مجبور می‌شوید به اندازه نیاز خود نیروهای‌ تازه نفس استخدام کنید و به آن‌ها دستمزد بپردازید. در بعضی کشورها،به‌ معلمانی که گواهینامه‌های خود را دریافت کرده‌اند،به مدت 10 سال و برای هر سال 000/10 دلار بیشتر می‌پردازند و این کار بزرگی است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.