Skip to main content
فهرست مقالات

آزمون و رتبه بندی (رهنمودهای تدریس)

نویسنده:

مترجم:

(4 صفحه - از 50 تا 53)

کلید واژه های ماشینی : دانش‌آموزان، آزمون، ارزشیابی، نمره، آزمون و رتبه‌بندی، اندازه‌گیری و ارزشیابی پیشرفت دانش‌آموزان، پیشرفت، انگیزش، کلاس، انگیزه

خلاصه ماشینی:

"آزمون و رتبه‌بندی (به تصویر صفحه مراجعه شود) در مورد توقعات،تعدیل را رعایت کنید بالا بردن اعتبار،یک محرک بیرونی‌ است که نسبت به انگیزه‌های واقعی‌ دیگر،بار بیشتری دارد. (هرگاه به‌ دانش‌آموزان‌ اجازه داده‌ نشود که برای‌ کسب نمره‌ بهتر بیشتر کار کنند،به‌ ارزشیابی‌ پرداخته‌ایم و اندازه‌گیری نکردیم»وقتی در سطح‌ کلاس ارزشیابی می‌کنیم،نمره‌ها و رتبه‌هایی به دست می‌آوریم که در دفتری‌ ثبت و گزارش می‌شوند و عاملی برای‌ پیشرفت دانش‌آموزان نیستند. از عناوین مربی،معلم یا داور استفاده کنید در هر کلاس کارهایی وجود دارد که‌ برای یادگیری مستمر دانش‌آموزان‌ اهمیت حیاتی دارند. (به تصویر صفحه مراجعه شود) عناوین،فهرستی از معیارهای‌ شایستگی برای کارهایی است که از دانش‌آموزان انتظار داریم که به نحو عالی‌ انجام دهند و برای کاری که انجام‌ داده‌اند،درجه عالی،دریافت کنند. از کارت‌های تشخیص و تصحیح‌ استفاده کنید تقریبا همه دانش‌آموزان از این‌که‌ برای انجام دادن تکالیفشان به خوبی‌ شناخته شوند،لذت می‌برند به همین‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) سبب تقریبا همه دانش‌آموزان نیاز دارند از طریق کسب اطلاعات به اصلاح خود بپردازند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.