Skip to main content
فهرست مقالات

جورچین گروه های مشارکتی (چگونه معلمی موفق شدم؟)

نویسنده:

مترجم:

(2 صفحه - از 26 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : جورچین گروه‌های ،دانش‌آموزان ،جورچین گروه‌های مشارکتی ،مشارکتی ،تدریس ،شیوه‌ی جورچین ،کلاس ،شیوه‌ی ،پایه‌ی ،شیوه‌ی جورچین آموزش ،شیوه‌ی یادگیری مشارکتی ،فواید اجتماعی ،بررسی اطلاعاتی ،معلمی موفق ،تدریس موضوع به گروه پایه‌شان ،روش تدریس موضوع به گروه ،روش یادگیری مشارکتی ،فواید اجتماعی و فردی ،روش ،آموزش ،گام ،کلاس‌های آزمایش ،اعضای گروه ،انتخاب ،تقسیم ،روش جورچین ،موضوع کسرهای جزئی کار ،پژوهش‌ها ،انتخاب روش تدریس ،توانایی

خلاصه ماشینی:

"اما پژوهش‌ها نشان می‌دهند،شیوه‌ی جورچین که در آن از روش مشارکتی استفاده می‌شود،علاوه بر فواید اجتماعی،به‌ دانش‌آموزان کمک می‌کند تا محتوای کتاب‌های درسی خود را نیز به‌ خوبی یاد بگیرند و به کار برند. کاربرد این شیوه در کلاس شیوه‌ی جورچین از 6 گام تشکیل شده است: 1-بخش جدیدی را که قصد تدریس آن را دارید،به پنج بخش‌ اصلی تقسیم کنید. گام 4 و 5 فرصتی است برای بحث و تبادل اطلاعات و گام 6، این فرصت را به معلم می‌دهد تا کیفیت کار دانش‌آموزان را بررسی‌ کند و ببیند آن‌ها چه چیز را و چگونه از یکدیگر فرا گرفته‌اند. ضمنا باید به خاطر داشت که دانش‌آموزان،زبان هم‌سالان خود را بهتر می‌فهمند و شاید روشی که آن‌ها برای تدریس انتخاب می‌کنند، از نظر معلم خوب نباشد،ولی ممکن است بتواند به یادگیری بهتری‌ منتهی شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.