Skip to main content
فهرست مقالات

چرا معلمان جدید تدریس را انتخاب می کنند؟

نویسنده:

مترجم:

(3 صفحه - از 45 تا 47)

کلید واژه های ماشینی : معلمان، معلمان جدید تدریس، شغل، معلمان جدید، مدارس، آموزش، انتخاب، علاقه، حرفه، احساس مسؤولیت شغلی، احساس، مشکل استخدام معلمان جدید، انگیزه، شغل معلمی، کیفیت کاری معلمان جدید، مسؤولان و مدیران مدارس فکر، تغییرات شغلی معلمان بحث‌های، حقوق، کار، چرا معلمان، معلمان جوان، کیفیت کار معلمان پایین، ملی، آموزش و پرورش، کار مسؤولان و مراکز تصمیم‌گیری، دستور کار مسؤولان، پیشرفت، احساس مسؤولیت و روش‌های تدریس، فکر، مسؤولان اداری مدارس

خلاصه ماشینی: "آیا معلمان با انگیزهء کمی‌ وارد این حرفه می‌شوند؟آیا با خودشان‌ انرژی می‌آورند؟آیا جوانان از این حرفه‌ رویگردان‌اند؟چه چیزی باعث تحریک‌ فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاه‌ها می‌شود تا به معلمی،به مثابه یک شغل،توجه‌ محدودی داشته باشند؟آیا حقوق مانع‌ اصلی استخدام فارغ‌التحصیلان جدید با استعداد است؟ ناظران در مورد این‌که آیا کیفیت کار معلم‌ها پایین آمده است یا نه؟اختلاف‌نظر دارند. علاوه‌براین،اکثر معلمان‌ تازه‌کار گفتند که شغل آن‌ها دربر گیرندهء مشخصه‌هایی چون کمک به جامعه، انجام دادن کار موردعلاقه و وقت کافی‌ برای بودن با خانواده است که به‌ ترتیب؛97،96 و 79%از معلمان‌ بیشترین ارزش را برایش قائل هستند. (به تصویر صفحه مراجعه شود) منبع:کتاب احساس شغلی:چه کسی تدریس می‌کند و چرا؟ حفظ معلمان،این مسأله تا چه‌اندازه‌ مهم است؟ بسیاری از متخصصان و تصمیم گیرندگان با نگرانی بیان می‌دارند که‌ معلمان جدید،ابتدا با علاقه به این شغل‌ روی می‌آورند؛ولی به زودی ناامید می‌شوند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.