Skip to main content
فهرست مقالات

نامه های شما و پاسخ ما

(2 صفحه - از 62 تا 63)

کلید واژه های ماشینی : معلم، کودک، دانش‌آموزان، کلاس، جواب، تنبلی، مشکل، کتاب، دانش‌آموزان تنبل، اسلامی، رفتار، کلاس درس، تخته‌سیاه، کودکان هم‌سن در خصوصیات رشد، رشد، رفتاری کودک، علل، علت‌های تنبلی، مشکلات مربیان گرامی، معلم کلاس، مشکلی از مشکلات مربیان، خصوصیات دانش‌آموزان، همکاران عزیز معلم، کمک، خصوصیت کودک، نکته، نکات و مطالب درسی، دانش‌آموزان به کلاس، معلم اختصاص، کار

خلاصه ماشینی: "به این نکته مهم نیز باید توجه‌ کرد که با وجود اشتراک کودکان هم‌سن‌ در خصوصیات رشد،هر کودک با کودک‌ هم سال خود،از جهات مختلف متفاوت‌ است که باید مورد توجه معلم و مربی‌ قرار گیرد. چگونه خودمان‌ می‌توانیم این کمبود را جبران کنیم و بخصوص در مورد ضعف چشم چه باید کرد؟ جواب-اگر معلم با دانش‌آموزی‌ مواجه شود که هنگام خواندن و یا در دست گرفتن اشیاء و یا کتاب خود، آنها را بیش از حد به چشم خود نزدیک‌ می‌سازد و یا هنگام انجام اموری از این قبیل گرفتار ناراحتی می‌شود و یا به هنگام نظر کردن به اشیاء آنها را از زوایای خاص مورد دید قرار می‌دهد؛ یا در موقع راه رفتن به طور غیر ارادی‌ به اشیاء مختلف برخورد می‌نماید و هنگام رونویسی کردن تکالیف،از روی‌ تخته‌سیاه دچار اشتباهات زیاد می‌شود؛ همچنین دانش‌آموزی که به بازیهای‌ مثل والیبال و بستکتبال علاقه‌ای ابراز ندارد و در مورد تشخیص رنگها دچار اشتباه شود،..."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.