Skip to main content
فهرست مقالات

معلم خوب من

(2 صفحه - از 26 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : معلم خوب، امام، فروردین، دانش‌آموزان، اسلام، خواهر، تکالیف، تنبیه بچه‌ها و عدم تنبیه، اعلام، امر تشویق و تنبیه بچه‌ها

خلاصه ماشینی: "7-تسلط کامل در کلاس و برنامه‌ریزی‌ دقیق درسی 8-در نظر داشتن مستمر یاد و نظر الهی 9-ارتباط با طرح درس در تدریس 10-آشنایی و عمل به مقررات و آیین‌نامه‌های آموزشی 11-تصور از دانش‌آموزان به عنوان‌ امانت‌های الهی و ادای دین امانت الهی و احساس مسئولیت در مقابل بچه‌ها 12-برقرار ارتباط منطقی بین‌ دانش‌آموزان 13-آشنایی با خصوصیات جسمی، روانی و زندگی خصوص دانش‌آموزان 14-ایجاد هماهنگی کامل بین رفتار و گفتار خویش 15-ریختن طرح دوستی با بچه‌ها جهت‌ ارتباط بیشتر 16-ایجاد تعادل در امر تشویق و تنبیه‌ بچه‌ها و عدم تنبیه بدنی نسبت به آنان 17-عدم تبعیض بین دانش‌آموزان و اعتمادبنفس و پشتکار در امر تعلیم و تربیت‌ آنان 18-میدان دادن به افراد خجول و کمرو 19-ایجاد تنوع در کلاس و روح‌دادن به‌ آن 20-تغییردادن در تن صدا و عدم‌ یکنواختی صدا 21-عدم مقایسه یک فرد با فرد دیگر بلکه مقایسه فرد با حالت قبلی خودش 22-مسئولیت‌دادن به بچه‌ها برای‌ تشویق آنان 23-دادن تکالیف درسی به دانش‌آموزان‌ مطابق با توانایی و قدرت افراد 24-عدم خطزدن تکالیف بچه‌ها بلکه‌ امضاء کردن،مهرآفرین زدن و راههای تشویق‌ آفرین را بکار بردن 25-بکاربردن روش قهر در رابطه با تنبیه دانش‌آموز 26-عقیده به این مطلب که بچه‌ها خوب‌ می‌فهمند و خوب یاد می‌گیرند 27-بیدارنمودن به موقع هوش و استعداد بچه‌ها 28-عدم ملاک قراردادن نمره و تشخیص هوش و ذکاوت دانش‌آموزان 29-ارزشیابی دفعتی از بچه‌ها و عمل‌ کردن برحسب ارزشیابی مذکور 30-استفاده از اصل(سلام نمودن بر دانش‌آموز)به عنوان یک تشویق مؤثر در امر تربیت."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.