Skip to main content
فهرست مقالات

فهرست مقاله های فارسی (به ترتیب الفبای عنوان)

ISC (20 صفحه - از 57 تا 76)

کلید واژه های ماشینی : گردشگری، جهانگردی، توصیفگرها، چکیده، صنعت، توسعه، کارکنان، فرهنگی، اقتصاد جهانگردی میراث فرهنگی، فصلنامه مطالعات، صنعت گردشگری، مقاله، اقتصادی، اسلامی، کیفیت خدمات، توسعه گردشگری، بخش گردشگری و میراث فرهنگی، مقاله کارکنان بخش گردشگری، مدل، اجتماعی، مدیریت، برنامه‌ریزان صنعت جهانگردی کشور، جاذبه‌های، آموزش، تابستان، آثار، ایران، ارایه، باستان‌شناسی، راهبردهای

خلاصه ماشینی: "توصیفگرها: آب‌های معدنی/توسعه گردشگری/آب درمانی/مردمی بومی چکیده: در این مقاله سه موضوع مستقل اما به هم پیوسته در زمینه توسعه مناطق دارای‌ چشمه‌های آب معدنی و آبهای گرم از دیدگاه برنامه‌ریزی مطمح نظر قرار گرفته است: اولا با اشاره به پیچیدگی‌های شرایط زندگی در دوران کنونی از یک طرف،و افزایش‌ امید به زندگی از سوی دیگر نشان داده شده است که توسعه استراحتگاههایی برای‌ تمدد اعصاب و بازپروری جسمی به‌عنوان یک ضرورت باید در دستور کار سازمانهای‌ مسئول قرار گیرد و این سازمانها نسبت به سرمایه‌گذاری‌های لازم برای بهره‌وری‌ مطلوب از این اماکن اقدام کنند. توصیفگرها: گردشگری/ارتباط میان فرهنگی/فرهنگ/فرهنگ‌پذیری/توسعه‌ گردشگری/ چکیده: جهانگردی،اگرچه یک صنعت است ولی بیشترین تبادلات فرهنگی در آن انجام‌ می‌گیرد و شاید یکی از اهداف توسعه آن در میان بعضی از کشورها ضمن رشد و توسعه اقتصادی به رخ کشیدن فرهنگشان به دیگر جوامع باشد به خصوص در کشورهایی که جزو ده کشور اول جهان با جاذبه‌های جهانگردی هستند که یکی از آنها ایران است. توصیفگرها: راهبردهای توسعه/گردشگری/میراث فرهنگی/نیروی انسانی/توسعه‌ نیروی انسانی چکیده: در این مقاله تلاش شده است تا با نگاهی راهبردی به مسایل آموزشی بخش‌ گردشگری و میراث فرهنگی نگریسته شود و مدلی ارایه گردد تا براساس آن مدل بتوان‌ راهبردهای مناسبی برای این بخش در زمینه توسعه منابع انسانی ارایه نمود،راهبردهایی‌ که هم واجد هماهنگی عمودی با سایر راهبردهای کلان بخش گردشگری و میراث‌ فرهنگی باشند و هم با سایر سیستم‌های راهبردهای منابع انسانی نظیر راهبرد جذب و ارزیابی عملکرد هماهنگی افقی داشته باشند و به همراه آنها مجموعه هماهنگی تحت‌ عنوان راهبرد منابع انسانی بوجود آورند که با سایر راهبردهای وظیفه‌ای بخش نظیر راهبردها مالی،بازاریابی و فناوری هماهنگ و منجسم باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.