Skip to main content
فهرست مقالات

مصاحبه با برادر خسرو پوینده مدرس تربیت معلم همدان

مصاحبه شونده:

(1 صفحه - از 50 تا 50)

کلید واژه های ماشینی : برادر خسرو پوینده مدرس تربیت‌معلم، خسرو پوینده مدرس تربیت‌معلم همدان، معلم، لحظه‌های تلخ کار معلمی اوقاتی، مصاحبه با برادر خسرو، تقوی، علم، لحظه‌های شاد معلمی، لحظه‌های شاد و تلخ، مربیان، تخصصی، اسلامی، صفات، حسن، مدرسه، ایران مورد توجه مسوولین، تصور، جامعه، نظام جمهوری اسلامی در ایران، واقع، نظام آموزش و پرورش، تغییر، جامعه اسلامی ایران، تأمین حرمت معنوی، تغییر نظام، تغییر بنیادی نظام، فعالیتهای پرورشی، حد، علم و تخصص، توجه کافی واقع

خلاصه ماشینی: "چه عواملی را در موفقیت یک معلم جوان‌ و تازه کار مؤثر می‌دانید؟ -تقوی،علم و تخصص-و من یتق‌ الله یجعل له مخرجا بنظر شما چه کارهایی باید برای معلم‌ انجام شود که درخور مقام او باشد؟ -تأمین زندگی(من لا معاش له‌ لا معادله)و تأمین حرمت معنوی او در جامعه‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) (من علمنی حرفا فق صیرنی عبدا) صفاتی که به نظر شما معلم را الگو و نمونه‌ می‌سازد،چیست؟ -بنظرم لطف خدا اما می‌گویند؛تقوی، معلومات تخصصی و عمومی،رغبت،شوق و ذوق به تدریس،صبر،منطقی بودن، حسن خلق،گشاده‌رویی،حسن بیان، سلامت روح و جسم،عدل و انصاف،وفای‌ به عهد،انضباط،قدرت کلاسداری و ساده‌ بودن که برای اینجانب در حد آرزو بوده و اگر تصور وجود این صفات در بنده رفته، حسن ظن بوده(یا من یعد محاسنی‌ علانیتی و ما ادرما بطنی). آنچه که‌ باید مورد توجه کافی واقع شود این است‌ که: 1-هر نوع تغییر،متناسب با فرهنگ‌ (به تصویر صفحه مراجعه شود) اصیل اسلامی و نیازهای جامعه اسلامی‌ ایران باشد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.