Skip to main content
فهرست مقالات

تبلیغات دینی در پایگاه های اسلامی

(5 صفحه - از 31 تا 35)

کلید واژه های ماشینی : تبلیغ، تبلیغات دینی، اسلامی، اطلاعات، مخاطب، تبلیغات دینی در پایگاه‌های، مد، آموزش، جذب، پایگاه‌های اسلامی

خلاصه ماشینی:

"5. جدا کردن مطالب تخصصی از پایگاه‌های تبلیغیآقای طالب‌پور با اشاره به این مطلب که پایگاه‌های مختلف بر اساس سیاست‌های از پیش تعیین‌شده خود حرکت می‌کنند، گفت: اگرچه تخصصی کار کردن خوب است، ولی فعالیت برای کاربران عمومی هم خود یک نوع تخصص است؛ چنان که هدف برخی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جذب مخاطب بیشتر و رفع نیازها و حل مشکلات مخاطبان است؛ برای نمونه، پایگاه تبیان مشاوره‌های مختلفی را در موضوعات گوناگون ارائه می‌دهد و پاسخگوی شمار بسیاری از کاربران است. 8. توجه به آموزش دین در فضای تبلیغحجة الاسلام خاموشی: ضمن تأیید این مطلب که اول باید مخاطب را جذب کرد و سپس به تدریج احکام را به آنها تعلیم داد، افزود: اگر در فضای دیجیتالی در وهله نخست باید با مفاهیم اصلی دین همانند توحید و معاد و یا تکیه بر فطرت انسانی و مسائلی که بین همه ادیان مشترک است، آغاز کنیم تا مخاطب را به خود جذب کنیم و آنگاه کم‌کم وارد فضای تخصصی‌تر شویم، به بیان دیگر، در صورتی می‌توانیم تبلیغ جامعی داشته باشیم که آموزه‌های دینی را هم آموزش دهیم و در این خصوص، باید فهم مخاطب را معیار قرار دهیم و به طبقه‌بندی مخاطب نیز توجه کنیم و اطلاعات را به فراخور مخاطبان خاص با شکل‌های متفاوت تولید و عرضه نماییم."

صفحه:
از 31 تا 35