Skip to main content
فهرست مقالات

پایگاه های اسلامی و رسالت تبلیغ

نویسنده:

(4 صفحه - از 46 تا 49)

کلید واژه های ماشینی : اطلاعات ،تبلیغ ،اینترنت ،طبقه‌بندی پایگاه‌های اسلامی اینترنت ،ارائه اطلاعات دینی ،دینی ،پایگاه‌های اسلامی ،مخاطب ،حوزه علمیه و پایگاه‌های اسلامی ،تبلیغ دین ،عرضه اطلاعات ،عرضه ،عملکرد و ارائه اطلاعات ،بررسی و طبقه‌بندی پایگاه‌های ،مخاطب محتوای مراکز علمی ،ارائه مطالب و عرضه پایگاه ،شیوه عرضه مطالب دینی ،ارائه اطلاعات به‌وسیله مرکزی ،اصول ،مبلغ ،رسالت تبلیغ ،فضاهای ،ابزار ،مفید تبلیغ اینترنتی ،تبلیغ دین مبین اسلام ،پایگاه‌های اسلامی و تبلیغ ،فعالیت‌های دینی اینترنتی ،جایگاه مسئله تبلیغ ،فرهنگی ،فضاهای تبلیغی اینترنت

این مقاله ضمن بررسی و طبقه‌بندی پایگاه‌های اسلامی اینترنت و نیز بیان چگونگی عملکرد و ارائه اطلاعات دینی توسط آنان، جایگاه مسئله تبلیغ را با توجه به اصول و ارکان آن در بین این پایگاه‌ها بررسی می‌کند و در نهایت، شیوه‌های مناسب و مفید تبلیغ اینترنتی را پیشنهاد می‌دهد.

خلاصه ماشینی:

"افزون بر این، برای انجام وظیفه تبلیغ، عوامل و عناصر دیگری نیز وجود دارد که کم توجهی به آنها از تأثیر تبلیغات دینی می‌کاهد؛ سه عنصر اساسی: ویژگی‌های فردی مبلغ، محتوای مطالب و ابزار و شیوه‌های تبلیغی عواملی هستند که می‌توانند در پیشبرد اهداف دین و گرایش و اقبال مردم به دینداری اثری تام داشته باشند. بنابراین، بایسته است که پایگاه‌های اسلامی رسالت‌ها و اهداف پیش روی خود را متناسب با حوزه فعالیت خویش تقسیم نمایند؛ به این معنا که مراکز پژوهشی فقط به تولید محتوا بپردازند و حتی آن را در اینترنت هم عرضه کنند، و مراکز آموزشی و تبلیغی نیز مبلغ اینترنتی تربیت کنند و به ارائه آموزش‌های لازم برای استفاده از این ابزار همت گمارند و در فضاهای تبلیغی اینترنت حضوری چشمگیر داشته باشند."

صفحه:
از 46 تا 49