Skip to main content
فهرست مقالات

معلم خوب من

(2 صفحه - از 12 تا 13)

کلید واژه های ماشینی : معلم ،اخلاق ،معلم خوب ،محبت ،دانش‌آموزان ،کودکان ،رفتار ،اخلاق بد ،کمبود محبت ،عدم ارضای کودک از محبت ،اخلاق و رفتار خوب ،صفت ،اخلاق خوب معلم ،اخلاق معلم جدی‌تر مطرح ،مسئله اخلاق معلم ،شوخی ،احترام ،خوش‌اخلاقی ،صفت خوب معلم ،اخلاق اسلامی ،موقع شوخی ،دانش‌آموزان دورهء ابتدایی ،معلم گردد خوش‌اخلاقی ،خصوصیات خوب معلم ،رفتار خشک معلم و شاگرد ،بیان مسائل اسلامی در کلاس ،دانش‌آموزان دورهء دبیرستان ،دورهء کودکی کم محبت ،دانش‌آموزان دورهء راهنمایی ،زیان کمبود محبت

خلاصه ماشینی:

"می‌باشند یعنی همان‌طور که‌ بیان شد قالب کلمات کلی و جنبهء رفتاری آن‌ ضعیف است از نظر آنها مسئلهء اخلاق نسبت به‌ دانش معلم از اهمیت بیشتری برخوردار است‌ و نیز شوخی کردن و خنداندن بچه‌ها بیان قصه‌ و داستان و... بیان مسائل اسلامی در کلاس، داستانهای اخلاقی و متانت و وقار معلم بیشتر مطرح می‌شود خشک نبودن کلاس از این‌ طریق حاصل می‌شود که معلم بموقع درس‌ بدهد و بموقع شوخی کند و هر کدام از آنها به‌ تنهایی برای اغلب شاگردان نامطلوب است‌ بیان مطالبی از این قبیل که معلم پس از تذکرات به شاگر می‌تواند با او تندی کند در نوشته‌ها ملاحظه می‌شود و بطور کلی رعایت‌ اخلاق اسلامی یکی از محورهای عمدهء بحث‌ دانش‌آموزان است. در دبیرستان مسئلهء اخلاق معلم جدیتر مطرح می‌شود و جنبهء رفتاری آن بیشتر است از قالب کلی گویی درآمده و دیگر معلم خوش‌ اخلاق کسی نیست که کلاس او تنها خنده و داستان سرایی باشد او باید احترام شاگرد را هم چون احترام خودش حفظ کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.