Skip to main content
فهرست مقالات

موقعیت تکنولوژی آموزشی به عنوان یکی از چهار گرایش دانشکده های علوم تربیتی ایران چگونه است؟

نویسنده:

(4 صفحه - از 54 تا 57)

کلید واژه های ماشینی : گرایش دانشکده‌های علوم تربیتی ایران ،گرایش ،تکنولوژی آموزشی ،دانشجویان ،وزارت آموزش و پرورش ،موقعیت تکنولوژی آموزشی ،برنامه ،دانشکده علوم تربیتی دانشگاه ،عدم اجرای صحیح طرح تکنولوژی ،وضع سایر گرایش‌های علوم تربیتی ،استاد ،تخصصی ،طرح تکنولوژی آموزشی ،دانشگاه ،رشته‌های علوم تربیتی تخصص ،وضع ،سازمان ،طرح تکنولوژی آموزشی در ایران ،مشکلات ،کاربرد ،برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش ،طرح ،واحد ،آموزش عالی ،متخصص ،اساتید حق‌التدریسی آموزش و پرورش ،سازمان برنامه ،مشکلات کمی آموزشی کشور ،وضعیت ،کاربرد تکنولوژی آموزشی

خلاصه ماشینی:

"3-آیا نیاز به این رشته در ایران تا سطح‌ لیسانس لازم است یا بالاتر؟ 4-برنامهء درسی این گرایش چه باید باشد؟ 5-کدام یک از طرح‌های ممکن در تکنولوژی آموزشی(با توجه به شرایط امروزی جامعه ما)از اولویت خاص برخوردار است؟ 6-با چه نیروی انسانی متخصص قادر به‌ اجرای این طرح خواهیم بود؟ 7-منابع درسی این رشته را چگونه تأمین‌ خواهیم کرد؟ 8-دستاوردهای این گرایش در کدام یک‌ از سازمان‌های دولتی کاربرد عملی دارد؟ 9-در این گرایش چه تعداد دانشجو،نیاز برنامه‌های رشد ملی کشور را برآورده خواهد ساخت؟ 10-چه اقدامی برای جمع‌آوری امکانات‌ بالقوه این گرایش در سطح مملکت باید صورت گیرد؟و چگونه؟ (1)-به این صورت که در یک برنامه سرگرم‌ کننده«عصر جمعه با شما»از طریق رادیو به مردم‌ می‌گوییم:«برای ریشه‌کن کردن بیسوادی در ایران چه‌ طرحی دارید برای ما بنویسید و ما به بهترین طرح‌ها جایزه خواهیم داد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.