Skip to main content
فهرست مقالات

موقعیت تکنولوژی آموزشی به عنوان یکی از چهار گرایش دانشکده های علوم تربیتی ایران چگونه است؟

نویسنده:

(4 صفحه - از 54 تا 57)

کلید واژه های ماشینی : گرایش دانشکده‌های علوم تربیتی ایران، گرایش، تکنولوژی آموزشی، دانشجویان، وزارت آموزش و پرورش، موقعیت تکنولوژی آموزشی، برنامه، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه، عدم اجرای صحیح طرح تکنولوژی، وضع سایر گرایش‌های علوم تربیتی

خلاصه ماشینی:

"3-آیا نیاز به این رشته در ایران تا سطح‌ لیسانس لازم است یا بالاتر؟ 4-برنامهء درسی این گرایش چه باید باشد؟ 5-کدام یک از طرح‌های ممکن در تکنولوژی آموزشی(با توجه به شرایط امروزی جامعه ما)از اولویت خاص برخوردار است؟ 6-با چه نیروی انسانی متخصص قادر به‌ اجرای این طرح خواهیم بود؟ 7-منابع درسی این رشته را چگونه تأمین‌ خواهیم کرد؟ 8-دستاوردهای این گرایش در کدام یک‌ از سازمان‌های دولتی کاربرد عملی دارد؟ 9-در این گرایش چه تعداد دانشجو،نیاز برنامه‌های رشد ملی کشور را برآورده خواهد ساخت؟ 10-چه اقدامی برای جمع‌آوری امکانات‌ بالقوه این گرایش در سطح مملکت باید صورت گیرد؟و چگونه؟ (1)-به این صورت که در یک برنامه سرگرم‌ کننده«عصر جمعه با شما»از طریق رادیو به مردم‌ می‌گوییم:«برای ریشه‌کن کردن بیسوادی در ایران چه‌ طرحی دارید برای ما بنویسید و ما به بهترین طرح‌ها جایزه خواهیم داد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.