Skip to main content
فهرست مقالات

مصاحبه با مربیان تربیت بدنی موفق (مقطع دبیرستان)

مصاحبه کننده:

(4 صفحه - از 6 تا 9)

خلاصه ماشینی:

"*کلاسهای مربیان تربیت‌بدنی هر چه بیشتر باشد،بهتر است (به تصویر صفحه مراجعه شود) *همکاری مسؤولان -در مدرسهء ما معلم ورزش و مربی امور تربیتی،همیشه با هم کار می‌کنند و به قدری‌ روابط ما با همدیگر صمیمی و کارها به هم‌ نزدیک است که گاهی نمی‌توان تشخیص داد که چه کسی معلم ورزش است و چه کسی مربی‌ امور تربیتی. -اگر برنامهء تربیت‌بدنی در سطح استان‌ یکسان شود،خیلی خوب است،چون در این‌ صورت،هم معلم ورزش می‌داند که باید چه‌ کند هم دانش‌آموز و برنامهء مشخصی دارد و هم‌ *من برای ارزشیابی فعالیتهای دانش‌آموزان،اول سال جدولی‌ تهیه می‌کنم و موارد امتحانی را همراه با نمره آنها در این جدول‌ می‌نویسم. معلم ورزش باید این،چند نفر را بشناسد و به اعمال آنها،جهت بدهد، معلم باید هوشیار باشد که ضمن از دست ندادن‌ مدیریت خود،از قدرت سازماندهی آنها استفاده کند و با این بچه‌ها،از نظر اخلاقی کار بیشتری انجام دهد. -من فکر می‌کنم بهتر است در تعطیلات‌ تابستان برای معلمان ورزش،در رابطه با کودکان استثنایی کلاسهایی گذاشته شود تا آنها با انواع ورزشهای مناسب این کودکان آشنا شوند،چون در هر مدرسه‌ای تعدادی از این‌ دانش‌آموزان وجود دارند و معلمین ورزش‌ بهترین کسانی هستند که می‌توانند آنها را از انزوا و گوشه‌گیری دور کنند. *مشکلات تربیتی -ورزش فقط این نیست که بچه‌ها را به‌ حیاط بیاوریم،به صف کنیم و آنها را نرمش‌ بدهیم،آنچه که بیشتر اهمیت دارد،مسائل‌ اخلاقی و انضباطی دانش‌آموزان است. -گاهی بچه‌ها آن‌قدر در زمینه مسائل‌ بقیه در صفحهء 53 (به تصویر صفحه مراجعه شود) بقیهء مربیان ورزش موفق *مدت یک ساعت و نیم برای کلاس ورزش خیلی کم است و ما با این زمان اندک به کاری نمی‌سیم."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.