Skip to main content
فهرست مقالات

توانایی های ویژگی های آموزشی (قسمت 3)

نویسنده:

(4 صفحه - از 6 تا 9)

کلید واژه های ماشینی : مدیر ،اطلاعات ،مدیریت ،مدیریت آموزشی ،قسمت ،بهداشت ،آموزش و پرورش ،اطلاعات معلمان مدرسه‌اش ،مدرسه ،قضاوت ،رفتار ،تجربه ،علم ،دانش‌آموزان ،تشخیص ،انگیزه ،مدیر آموزشی خوب ،تخصصی مدیریت آموزشی ،شناخت اصول و فلسفهء نظام ،تربیتی ،بهداشت محیط ،حسن خلق ،توانایی‌های ویژگی ،درک رفتار انسانها و تشخیص ،شناخت ،رفتار انسانها ،محیط ،اهداف ،اطلاعات انسان ،مسائل

خلاصه ماشینی:

"مدیر باید با تحولات‌ جهان تعلیم و تربیت و سیستمهای آموزشی و مدیریت آموزشی در جوامع مختلف آشنا باشد تا بتواند وضع و موقعیت آموزشی جامعه و سیستم آموزشی خود را در میان سایر ملل‌ بسنجد و دربارهء آنها قضاوت کند. اگر کمی احساس نیاز کند که معلومات و اطلاعات معلمان مدرسه‌اش کم‌ است و باید اطلاعات آنها آنقدر بالا برده شود که بتواند به تمام سؤالات و خواسته‌های‌ دانش‌آموزان پاسخ گویند،به‌عنوان یک هدف‌ شروع به تفکر دربارهء چگونه برطرف کردن‌ این مشکل می‌کند. (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) مدیر آموزشی باید اولین کسی باشد که از هر جهت،اهداف برایش روشن است و با نیروی‌ تمام برای رسیدن به آن اهداف کوشش می‌کند. مخصوصا یک مدیر آموزشی‌ خوب باید تحمل رفتار کودکان،نوجوانان و جوانان را داشته باشد و بتواند وقت کافی‌ برای تکامل و زندگی با آنها را پیش‌بینی کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.