Skip to main content
فهرست مقالات

نقش معلم در دوره ابتدایی

مترجم:

(3 صفحه - از 48 تا 50)

کلید واژه های ماشینی : معلم ،کودک ،نقش معلم در دوره ابتدایی ،نقش ،شیوهء ارزیابی معلم از کودک ،رفتار کودکان ،ارزیابی ،رفتار ،روانی ،ارزیابی معلم از کودک اهمیت ،دانش ،نقش معلم در مدرسهء ابتدائی ،دانش‌آموزان ،معلم خوب و شایسته ،شیوه ارزیابی معلم ،شکل ،ارزیابی معلم از نتیجهء ارزیابی ،رفتار معلم با کودکان ،تصور ،مشکل ،رفتار دانش‌آموز در مدرسه ،فرهنگ ،مدرسه و رفتار کودکان ،نقش در شکل‌گیری رفتار ،معلم انتظار ،جامعه ،کودکان نسبت به مدرسه ،ارزش ،نقشهای روانی ،نقشهای روانشناختی معلم

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) بعنوان ارزیاب:شیوهء ارزیابی معلم از کودک اهمیت بسیاری دارد. در شیوه‌های صحیح تدریس،نیاز به این است که معلم ابتدایی در زمینه خاصی از علم و دانش عمیقا مطالعه کند و مهمتر اینکه برای آنچه‌ می‌داند ارزش قائل باشد. یک معلم ابتدایی جدی و کوشا همیشه در پی‌ پاسخ دادن به پرسشهای موردبحث است و سعی می‌کند الگوی مثبتی‌ برای کسب و به کارگیری وسایلی که به ایجاد علم و دانش کمک‌ می‌کند،باشد؛همچنین نقش خود را به‌گونه‌ای انجام دهد که برای‌ دیگران قابل‌یادگیری و انتقال باشد. (به تصویر صفحه مراجعه شود) بعنوان ناظم و میانجی:معلم مدرسه در بسیاری از موارد ناظم است؛ بخصوص در زمینه تعارضاتی که بین کودکان پیش می‌آید باید رفتار مطلوبی داشته باشد. وقتی شیئی مفقود شده پیدا می‌شود و علت مفقود شدن آن مربوط به بی‌دقتی صاحب‌ است،در بعضی موارد معلم به بهترین شکل ممکن نقش خود را ایفاء می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.