Skip to main content
فهرست مقالات

بررسی مشکلات رفتاری دانش آموزان (2) (گروه تئاتر دانش آموزان دبستان دخترانه)

نویسنده:

(6 صفحه - از 22 تا 27)

کلید واژه های ماشینی : گروه تئاتر دانش‌آموزان دبستان دخترانه ،تئاتر ،مددکار ،دانش‌آموزان ،تمرین ،نمایش بچه‌های گروه تئاتر شروع ،اعضاء ،مددکار گروه ،مربی ،لکنت‌زبان ،مدرسه ،نمایش ،سرود ،جلسه بعد خانم مربی ،اعضاء گروه ،کار ،بررسی مشکلات رفتاری دانش‌آموزان ،گزارش مددکار گروه ،خوب ،گروه تئاتر دبستان ،شروع ،دانش‌آموزان ( ،مسئولین دبستان بعنوان دانش‌آموزانی ،نحوه کار مددکار گروه ،کتاب ،اعضاء گروهی مددکاری ،نقش ،گروه به‌صورت فردی کار مددکاری ،کتاب تئاتر ،مددکار از گروه تئاتر

خلاصه ماشینی:

"مددکار:من در جلسه قبل به شما گفتم که هر کس می‌تواند مطلبی یا کتابی یا سناریویی تهیه‌ کند و به جلسه بیاورد؛اگر خوب بود باهم روی‌ آن کار و تمرین می‌کنیم. در پایان به اعضاء تذکر دادم که تمرین‌ها و کارهای گروهی نباید به مطالعهء درس شما لطمه‌ بزند؛بلکه همهء این برنامه‌ها برای بهتر شدن‌ درسهای شماست و اعضاء گروه باید در همهء دروس به همدیگر کمک کنند. بعد از جلسه که‌ اعضاء رفتند،لیلا-ز که در اتاق مانده بود پیش من آمد و گفت:امروز مادرم برای گرفتن‌ آدرس مؤسسه معالجه لکنت زبان به مدرسه‌ می‌آید. (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) چند دقیقه‌ای نگذشته بود که مادر زهرا- ع همراه او آمد و بعد هم مادر لیلا-ز،من‌ آنها را راهنمایی کردم و گفتم که برای معالجه و آموزش فرزندانشان لازم است از خدمات‌ کلینیک‌های گفتار درمانی که یکی هم در نزدیکی آنهاست،استفاده نمایند. قرار شد تا هفتهء بعد 14/10/66 که تمرین ما قبل نمایش را انجام‌ می‌دهند،من با مدیر مدرسه و مربی تربیتی در (به تصویر صفحه مراجعه شود) مورد فراهم کردن امکانات اجرای نمایش‌ صحبت کنم و بچه‌ها هم ضمن تمرین بیشتر، درسهایشان را بخوانند. از طرف دیگر،مددکار با حداقل سه نفر از اعضاء گروه به صورت فردی کار مددکاری انجام داد که گزارش آنها را جداگانه تنظیم کرده است و برخی از تغییرها در لیلا-ز-زهرا-ع و معصومه-م مربوط به کار فردی مددکاری‌ است که به دمت 2 ماه ادامه داشته است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.