Skip to main content
فهرست مقالات

معلمین و مسئولین

(2 صفحه - از 68 تا 69)

کلید واژه های ماشینی : معلمین، معلمین و مسئولین، مسئولین مناطق آموزشی کشور، دفتر آموزش کودکان استثنایی، آموزش، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علمی، پاسخگوی سئوالات معلمین، استثنایی، کتابهای شهر و روستا

خلاصه ماشینی:

"(به تصویر صفحه مراجعه شود) *چرا باشگاههای معلمین را تشکیل‌ نمی‌دهند تا معلمین با شرکت در این‌گونه‌ اماکن به تبادل‌نظر علمی و فرهنگی‌ بپردازند؟ (سعید پور جوادی از کرمان) (به تصویر صفحه مراجعه شود) رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی‌ آموزشی:فعلا باشگاههایی که وجود دارد، ویژهء جوانان است،اما در بسیاری از مناطق‌ کشور مراکزی وجود دارد به نام«پژوهشگاه‌ معلم»تصور ما این است که آن مراکز می‌توانند نقشهای مهمی ایفاء کنند. (به تصویر صفحه مراجعه شود) *تا چه حد به آموزش و پرورش کودکن‌ استثنایی(نابینا،ناشنوا،عقب‌ماندهء ذهنی و ناسازگار)معتقد هستید و نظام آموزشی‌ کشورمان چه برنامه‌ها و امکاناتی را در این‌ رابطه طرح‌ریزی نموده است؟ (جعفر پورسعید از تربت حیدریه) (به تصویر صفحه مراجعه شود) مدیر کل دفتر آموزش کودکان استثنایی: نظام آموزش و پرورش کودکان استثنایی‌ چنانچه با تقویت و امکانات لازم برای پیشبرد هدفها همراه باشد،می‌توانداین افراد را که از مستضعف‌ترین قشرهای جامعه هستند،به‌ مراحلی برساند که نه تنها سربار جامعه نباشند، بلکه جامعه بتواند از نیروی بالقوهء آنها در جهت سازندگی کشور نیز استفاده نماید."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.