Skip to main content
فهرست مقالات

معلم فکور

نویسنده:

مترجم:

(2 صفحه - از 24 تا 25)

کلید واژه های ماشینی : معلم فکور، آستان قدس رضوی، آموزش، پرورش کودکان عقب‌مانده ذهنی، دانش‌آموزان، عزت نفس، تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش کودکان، معلم فکور معلمی، ذهنی، تدریس، احساس موفقیت، معلم فکور دانش‌آموزان، تهران، ارزشیابی، معلم فکور تدریس، روان‌پزشکی، یادگیرندگان به معلم فکور، احساس موفقیت در تدریس تقویت، رشد، وجود معلمان فکور، معلمان فکور در آموزش، معلمان فکور در تعلیم، احساسات یادگیرندگان احترام، عقب‌ماندگی ذهنی، روان‌پزشکی کودکان و نوجوانان استثنایی، عزت نفس دانش‌آموزان، اهداف آموزش چالش‌انگیز، احترام، کودک عقب‌ماندهء ذهنی

خلاصه ماشینی: "آموزش و پرورش‌ کودکان عقب‌مانده ذهنی،ترجمهء مجید مهدی‌زاده، مشهد:آستان قدس رضوی،1368. (به تصویر صفحه مراجعه شود) تعلیم و تربیت‌51 معلم فکور52 نوشته کویت پاراوال پروک‌1 ترجمهء منیرهء رضایی‌53 (به تصویر صفحه مراجعه شود) یکی از مهم‌ترین نتایج و پیامدهای‌ آموزش در جریان تعلیم و تربیت، عزت نفس دانش‌آموزان است. برای پروردن احساس موفقیت، معلمان باید در مورد دانش‌آموزان‌ احساس مسئولیت و تعهد داشته باشند و فعالیت‌های خود ارزشیابی را در آموزش تدارک ببینند. معلم فکور معلمی است: @بی‌تعصب؛ @پویا؛ @انعطاف‌پذیر؛ @نوآور؛ @خلاق؛ @پرسشگر؛ @به آرا و نظریات دیگران احترام‌ می‌گذارد؛ @به توانایی خود اعتماد دارد؛ @نسبت به آنچه در کلاس و اجتماع‌ وسیع‌تر اتفاق می‌افتد،حساس است؛ @قادر به تشخیص نقاط قوت و ضعف‌ است؛ @آموزش،برنامهء درسی و دانش‌آموزان‌ را به هم پیوند می‌دهد؛ @با دیگر معلمان مشورت می‌کند؛ @اهل همکاری و تشریک مساعی‌ است؛ @در مورد یاددهی و یادگیری بصیرت‌ دارد؛ @یادگیری فعال را ترغیب می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.