Skip to main content
فهرست مقالات

معلم فکور

نویسنده:

مترجم:

(2 صفحه - از 24 تا 25)

کلید واژه های ماشینی : معلم فکور، آستان قدس رضوی، آموزش، پرورش کودکان عقب‌مانده ذهنی، دانش‌آموزان، عزت نفس، تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش کودکان، معلم فکور معلمی، ذهنی

خلاصه ماشینی:

"آموزش و پرورش‌ کودکان عقب‌مانده ذهنی،ترجمهء مجید مهدی‌زاده، مشهد:آستان قدس رضوی،1368. (به تصویر صفحه مراجعه شود) تعلیم و تربیت‌51 معلم فکور52 نوشته کویت پاراوال پروک‌1 ترجمهء منیرهء رضایی‌53 (به تصویر صفحه مراجعه شود) یکی از مهم‌ترین نتایج و پیامدهای‌ آموزش در جریان تعلیم و تربیت، عزت نفس دانش‌آموزان است. برای پروردن احساس موفقیت، معلمان باید در مورد دانش‌آموزان‌ احساس مسئولیت و تعهد داشته باشند و فعالیت‌های خود ارزشیابی را در آموزش تدارک ببینند. معلم فکور معلمی است: @بی‌تعصب؛ @پویا؛ @انعطاف‌پذیر؛ @نوآور؛ @خلاق؛ @پرسشگر؛ @به آرا و نظریات دیگران احترام‌ می‌گذارد؛ @به توانایی خود اعتماد دارد؛ @نسبت به آنچه در کلاس و اجتماع‌ وسیع‌تر اتفاق می‌افتد،حساس است؛ @قادر به تشخیص نقاط قوت و ضعف‌ است؛ @آموزش،برنامهء درسی و دانش‌آموزان‌ را به هم پیوند می‌دهد؛ @با دیگر معلمان مشورت می‌کند؛ @اهل همکاری و تشریک مساعی‌ است؛ @در مورد یاددهی و یادگیری بصیرت‌ دارد؛ @یادگیری فعال را ترغیب می‌کند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.