Skip to main content
فهرست مقالات

مقایسه سبکهای شناختی (وابسته / نابسته به زمینه) و راهبردهای یادگیری خود نظم یافته در دانش آموزان تیزهوش و عادی سال اول متوسطه شهر قزوین

نویسنده: ؛ ؛

بهار 1385 - شماره 3 (18 صفحه - از 51 تا 68)

کلید واژه های ماشینی : راهبردهای یادگیری ،دانش‌آموزان تیزهوش و عادی ،تیزهوش ،سبک‌های شناختی ،یادگیری خودتنظیمی ،راهبردهای یادگیری خودتنظیمی ،مقایسه سبک‌های شناختی ،دانش‌آموزان تیزهوش ،استفاده از راهبردهای یادگیری ،پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی ،مقایسه سبک‌های ،نابسته ،دانش‌آموزان دختر ،نظم‌یافته ،دانش‌آموزان دختر و پسر ،عادی ،تفاوت معنی‌داری وجود ،دانش‌آموزان دختر و پسر تفاوت ،پسر تفاوت معنی‌داری وجود ،یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان ،معنی‌داری ،سبکهای شناختی وابسته ،میزان یادگیری ،متغیر جنس و هوش ،معنی‌داری وجود ،راهبردهای شناختی ،نتیجه بدست‌آمده نشان ،دانش‌آموزان عادی ،نتایج بدست‌آمده ،میزان استفاده

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.