Skip to main content
فهرست مقالات

مقایسه ارزشیابی عملکرد معلمان مدارس ابتدایی بر حسب ویژگیهای جمعیت شناختی آنان

نویسنده:

ISC (22 صفحه - از 149 تا 170)

کلیدواژه ها : ارزشیابی ،مدارس ابتدایی ،عملکرد معلمان ،جنس معلمان ،تحصیلات معلمان ،سابقه خدمت‌ معلمان

کلید واژه های ماشینی : ارزشیابی عملکرد معلمان مدارس ابتدایی، معلمان، نمرات ارزشیابی عملکرد معلمان، مقایسه ارزشیابی عملکرد معلمان مدارس، معلمان مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه، شیابی عملکرد، کل نمرات ارزشیابی عملکرد معلمان، سابقه خدمت، کمینه نمرات ارزشیابی عملکرد معلمان، عملکرد معلمان مدارس ابتدایی شهر، نمرات، مقایسهء ارزشیابی عملکرد معلمان مدارس، سابقه خدمت معلمان، سابقه خدمت معلمان مدارس ابتدایی، ارزشیابی عملکرد معلمان و نمرات، حوزه معیار رفتار اخلاقی، نمرات ارزشیابی عملکرد معلمان دیپلم، میزان تحصیلات معلمان مدارس ابتدایی، ارزشیابی عملکرد معلمان در حوزه، حوزه معیارهای رفتار شغلی، عملکرد معلمان و نمرات دانش‌آموزان، حوزه معیار رفتار اخلاقی تفاوت، معیارهای رفتار شغلی، پژوهش، نمرات ارزشیابی عملکرد معلمان برحسب، مدارس شهر کرمانشاه تفاوت معنادار، ارزشیابی عملکرد معلمان زن، مجموع نمرات ارزشیابی عملکرد معلمان، ارزشیابی معلمان، آزمون

شیابی عملکرد آنان تفاوت معناداری وجود دارد.

خلاصه ماشینی: "(به تصویر صفحه مراجعه شود) تحلیل داده‌ها برای بررسی سؤال اول پژوهش که آیا بین ارزشیابی عملکرد معلمان زن و مرد تفاوت‌ وجود دارد از آزمو t گروههای مستقل گروههای مستقل استفاده شد که نتایج آن در جدول(4)ارائه می‌شود: جدول(4):آزمون‌ t تست در رابطه با سؤال اول پژوهش (به تصویر صفحه مراجعه شود) همچنان‌که جدول(4)نشان می‌دهد تفاوت معناداری بین دو جنس در حوزه‌ی عوامل‌ عملکردی،معیارهای رفتار شغلی و معیار رفتار اخلاقی مشاهده نمی‌شود همچنین با توجه‌ به جدول در مجموع ارزشیابی عملکرد فرض خلاف پژوهش مبنی بر این‌که بین ارزشیابی‌ عملکرد معلمان زن و مرد در مدارس شهر کرمانشاه تفاوت معنادار وجود دارد مورد تأیید قرار نمی‌گیرد به عبارت دیگر با احتمال 59%اطمینان بین ارزشیابی عملکرد معلمان زن و مرد در مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه تفاوت معناداری وجود ندارد. سؤال دوم تحقیق:آیا میزان تحصیلات معلمان مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه در ارزشیابی‌ عملکرد آنان تأثیر دارد؟ جدول(5)آزمون تحلیل واریانس یک راهه‌ (ANOVA) در رابطه با سؤال دوم پژوهش (به تصویر صفحه مراجعه شود) همچنان‌که جدول(5)نشان می‌دهد،در حوزه عوامل عملکردی تفاوت معناداری بین‌ نمرات ارزشیابی عملکرد معلمان در سه گروه دیپلم،فوق دیپلم و لیسانس و بالاتر مشاهده‌ می‌شود. سوال سوم تحقیق: آیا سابقه خدمت معلمان مدارس ابتدایی شهر کرمانشاه در ارزشیابی‌ عملکرد آنها تاثیر دارد؟ جدول(7):آزمون تحلیل واریانس یک راهه‌ (ANOVA) در رابطه با سؤال سوم پژوهش (به تصویر صفحه مراجعه شود) با توجه به جدول(7)تفاوت معناداری بین نمرات معلمان در حوزه عوامل عملکردی‌ در میان چهار گروه با سابقه خدمت(01-0 سال)،(02-11 سال)،(03-12)و(13 سال به‌ بالا)مشاهده می‌گردد."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.