Skip to main content
فهرست مقالات

تدوین راهبرد مناسب برای ورود به بازارهای منطقه (خاورمیانه - کشورهای تازه استقلال یافته و همجوار) (مورد، تلویزیون صنام)

نویسنده:

(11 صفحه - از 22 تا 32)

کلیدواژه ها : راهبرد ،آمیخته بازاریابی ،بازارهای منطقه ،بازار هدف ،بازاریابی و تحلیل سلسله‌مراتبی فرایندها

کلید واژه های ماشینی : بازار ،بازار هدف ،صادرات ،راه‌برد ورود جهت شرکت صنام ،شرکت صنام ،تلویزیون صنام ،ورود ،بازار هدف و شرکت صنام ،مدیران ،شناسایی ،انتشارات سازمان مدیریت صنعتی چاپ ،پاکستان ،موانع ورود به بازار هدف ،تجارت ،مدیریت ،بازار هدف و اطلاعات به‌دست‌آمده ،راهبردی ،بازاریابی ،رقبای ،تدوین راه‌برد مناسب ،شناسایی بازارهای هدف مناسب جهت ،مدیر عامل شرکت صنام ،رقابت ،شرکت صنام و تکنیکهای تعیین ،صنام و تکنیکهای تعیین راه‌برد ،راه‌برد صادرات به بازار هدف ،تجارت بین‌المللی ،سازمان تجارت جهانی ،سازمان ،عامل شرکت صنام و استفاده

مورد شناسایی قرار گرفته و با انجام‌ تحقیقات میدانی در بازار هدف و اطلاعات به دست آمده از طریق اینترنت رقبای بالقوه و بالفعل و موانع ورود به بازار هدف نیز مشخص شده است.

خلاصه ماشینی:

"همچنین ساختار رقابت در بازار هدف با استفاده از الگوی مایکل پورتر و عوامل مؤثر در تعیین‌ قیمت محصول(تلویزیون)در بازار هدف به کمک زنجیرهء ارزش مایکل پورتر مورد شناسایی قرار گرفته و با انجام‌ تحقیقات میدانی در بازار هدف و اطلاعات به دست آمده از طریق اینترنت رقبای بالقوه و بالفعل و موانع ورود به بازار هدف نیز مشخص شده است. 1-شناسایی بازارهای هدف مناسب جهت ورود 2-انتخاب بهترین بازار 3-شناسایی موانع ورود 4-دسترسی به ساختار رقابت در بازار هدف 5-شناسایی عوام مؤثر در تعیین قیمت 6-انتخاب مناسبترین اندازهء محصول برای عرضه‌ در بازار 7-شناسایی رقبای بالفعل و بالقوه 8-ارائهء سیاستهای مناسب جهت تبلیغات و ترویج روش‌شناسی تحقیق به منظور انجام این تحقیق،ضمن مطالعهء مطالب‌ مرتبط با تجارت بین المللی،ایران و مسئلهء حضور در بازارهای جهانی،مدیریت راهبردی و اصول‌ بازاریابی بین المللی،از روشهای زیر نیز استفاده‌ شده است. 6-آمیخته بازاریابی *محصول مورد نظر:تلویزیونهای 12 اینچ با تقویت خدمات پس از فروش *قیمت قابل عرضه 581 دلار در نظر گرفته شد که بر اساس اطلاعات به دست آمده‌ تلویزیونهای 12 اینچ صنام در مقایسه با انواع‌ مشابه خارجی آن همچون ال-جی و سونی‌ پایین‌تر است و در صورتی که نمایندگی‌ محلی برای توزیع در اختیار گرفته شود و با رعایت اصول زنجیرهء ارزش،5% دیگر قیمت‌ خود را کاهش دهد،قادر خواهد بود که وارد صحنهء رقابت شود و سهم قابل قبولی در میان‌ اقشار کم درآمد پاکستان به دست آورد. *بازار فروش:کلیهء شهرهای پاکستان *توزیع:استفاده از نمایندگان و توزیع‌کنندگان‌ محلی جمع‌بندی روش‌شناختی ورود به بازارهای بین المللی که در این پژوهش برای شرکت صنام به دست آمد برای‌ اکثر شرکتهای ایرانی قابل استفاده خواهد بود تا بتوانند در چالشهای تجارت جهانی با موفقیت‌ کسب و کار خود را ادامه دهند."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.