Skip to main content
فهرست مقالات

تدوین راهبرد مناسب برای ورود به بازارهای منطقه (خاورمیانه - کشورهای تازه استقلال یافته و همجوار) (مورد، تلویزیون صنام)

نویسنده: ؛ ؛

تابستان 1383 - شماره 15 (11 صفحه - از 22 تا 32)

کلیدواژه ها : بازارهای منطقه ،بازار هدف ،آمیخته بازاریابی ،راهبرد ،بازاریابی و تحلیل سلسله‌مراتبی فرایندها

کلید واژه های ماشینی : صنام ،ورود به بازار ،سازمان تجارت جهانی ،بازار هدف ،تلویزیون صنام ،شرکت صنام ،ورود به بازار هدف ،سازمان مدیریت صنعتی ،پاکستان ،رقابت در بازار هدف ،راه‌برد مناسب ،تجارت جهانی ،موانع ورود ،مدیریت صنعتی ،تکنیکهای تعیین راه‌برد ،بازارهای خارجی ،بازار هدف و اطلاعات ،تجارت بین‌المللی ،تعیین بازار هدف ،ساختار رقابت در بازار ،کشور پاکستان ،راه‌برد ورود ،بازارهای منطقه ،تعیین قیمت ،تعیین راه‌برد ،مدیر عامل ،توسعهء بازار ،صنام الکترونیک ،شرکتهای خارجی ،مورد شناسایی

مورد شناسایی قرار گرفته و با انجام‌ تحقیقات میدانی در بازار هدف و اطلاعات به دست آمده از طریق اینترنت رقبای بالقوه و بالفعل و موانع ورود به بازار هدف نیز مشخص شده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.