خلاصه ماشینی:
"{% انیس اسدی(آموزگار پایۀ اول دبستان ناحیۀ یک) صدیقه رمضانی(آموزگار پایۀ دوم دبستان ناحیۀ دو) عباس مشکانی(آموزگار پایۀ پنجم دبستان ناحیۀ دو) غلامعلی کمالی نهاد(آموزگار پایۀ پنجم دبستان ناحیۀ یک) عصمت میرزایی(دبیر ادبیات-دورۀ راهنمایی ناحیۀ دو) محمد طاهر احمدی(دبیر ریاضی-دورۀ راهنمایی ناحیۀ یک) رضا سهیلی مقدم(دبیر ریاضی-دورۀ راهنمایی ناحیۀ یک) زهرا اتابکی(دبیر ریاضی-دورۀ راهنمایی ناحیۀ یک)زهره زهرا عدلی(دبیر ادبیات-دورۀ دبیرستان ناحیۀ یک) علی فرخ مهر(دبیر بازنشستۀ ادبیات فارسی و همکار مجله رشد معلم) جواد محقق(دبیر ادبیات فارسی و سردبیر مجلۀ رشد معلم) {UU}پایگاه اجتماعی معلمان، ارزشیابی کار معلم،معلم و مطالعه و هدیۀ روز معلم آری یا نه؟{b32b} --> پیرایش و تنظیم:علی فرخ مهر رشد معلم:درباره پایگاه اجتماعی معلمان چه نظری دارید؟ انیس اسدی:در مورد حفظ پایگاه و حفظ احترام معلم،نکتهای عرض میکنم که به اداره و کارکنان اداره و دید و نظر آنها و نوع برخوردشان با معلمان مربوط میشود.
اما حالا اگر معلمی در امر تدریس خوب و منظم و موفق باشد و هرگز هم توفیق حضور در جبههها را پیدا نکرده باشد باید با بعضی ضوابط و شاخصهای ارزشیابی چه بکند؟من همیشه از این امتیاز محروم بودهام!من خودم را در برابر عظمت این انقلاب باشکوه،کوچک میدانم و واقعا هم دوستدار آن هستم و دلم میخواهد هنوز هم به آیندهسازان این مملکت خدمت کنم.
رشد معلم:نظرتان راجع به اینکه بن خرید کتاب را به عنوان هدیه در اختیار معلمان قرار بدهند،چیست؟ سهیلی مقدم:اجازه میدهید من جواب این سئوال را بدهم؟به نظر من اگر پارچۀ کت شلواری بدهند،بهتر است!وقتی معلم نمیتواند لباس آراسته و آبرومندانهای به تن کند چهطور به خرید کتاب برسد؟ زهرا عدلی:البته حفظ آراستگی و توجه به ظاهر و پوشاک و تهیه لباس آبرومندانه، به جای خود و کسی با آن مخالفت نکرده است."