خلاصه ماشینی:
"هفت رهنمود مربیان زبدهء آموزشی برای افزایش استعدادهای نهانی فرزندان شما نوشتهء بت لوین1 ترجمهء ابو الفضل امیر دیوانی (به تصویر صفحه مراجعه شود) تعلیم و تربیت انجمن اولیا و مربیان خانم شارون درپیر2،دبیر زبان انگلیسی دبیرستان والنات هیلز3 در سین سیناتی[ایالات متحده آمریکا]و یکی از معلمان برگزیدهء سال 1997،از این که یکی از شاگردان پایه هشتم او به اسم ریچارد دسیسل4دمادم از انجام دادن تکالیفش خودداری میورزید،نگران و پریشان شده بود.
خانم بتسی ماربری15در این باره میگوید:«من بخشی از میکروبشناسی را درس میدادم برای همین،از دکتر برالی خواهش کردم به کلاس بیاید و در مورد شیوهء انتشار باکتریها،اطلاعاتی در اختیار دانشآموزان قرار دهد.
» آماندا استالکوپ20،14 ساله از اهالی چساپیک21(در ایالت ویرجینیا)از نظر تنظیم وقت برای انجام دادن تکالیف، با مشکلاتی روبهرو بود و هر وقت که باید تکلیف خود را به معلمش ارائه میداد، اغلب آن را پیدا نمیکرد،وقتی معلم طی یادداشتی به پدر و مادر آماندا نوشت: «آماندا کارش را خوب انجام میدهد؛اما به نظر من مشکل اصلی او آشفتگی ذهنی است که قادر به یافتن تکالیفش نیست.
برای مثال،به جای این که به فرزندتان بگویید: پایتخت رومانی کجاست؟به او بگویید: فکر میکنی پاسخ این پرسش را از چه منبعی میشود یافت،از لغتنامه یا اینترنت؟» خانم مولر در این باره توصیه میکند: «نمرهء کم فرزندتان باید معماری باشد تا شما را وادار کند که بیندیشید چه عاملی سبب افت تحصیلی او شده است و آیا به کمک معلم خصوصی احتیاج دارد یا گرفتن نمرهء کم صرفا به دلیل کمکاری و مسامحه اوست؟» 7سطح توقعات خود را نسبت به فرزندتان بالا ببرید."