خلاصه ماشینی:
"بررسیهای ما نشان میداد که افراد بخش اعظم وقت خود را صرف گفتگوهای بیهوده میکنند که هدف از آنها گذران وقت است نه گفتگوهایی که معنا و هدفی برای سازمان داشته باشند.
حتی در سازمانهای حرفهای که ساعات کاری منعطفی دارند، افراد باید ساعات مشخصی را در سازمان خود بگذرانند و برای سپری کردن این ساعات،به جای اینکه واقعا کار کنند،از یک دفتر به دفتر دیگر میروند تا وقتشان را تلف کنند.
چرا چنین معضلاتی در سازمانها دیده میشوند؟این امر بدان دلیل نیست که افراد تنبل هستند،بلکه این فرصتی است که سازمان در اختیار آنها قرار میدهد.
بسیاری از افراد وقتی صبح از خواب برمیخیزند،هیچ هدف کاری مشخصی ندارند و نمیدانند باید در محیط کار خود چه کار کنند؟ یک راه حل یک دلیل این موضوع،الگوی مدیریتی ما است که دنیایی صرفا عقلائی را مفروض میدارد و تنها به دنبال گردآوری و تجزیه و تحلیل دادهها است.
ایجاد یک محیط کاری با بهرهوری بیشتر،نیازمند توجه به اطلاعات کاری دیگران و نیز موضوعاتی است که ما آنها را "هماهنگی"در مدیریت1"مینامیم از جمله: هیجانی:مانند خودآگاهی،مهارتهای ارتباطی،انگیزه و مدیریت رفتار.
گاهی اوقات،از افرادتان بخواهید ترانهسرایی کنند و این را به ابزاری برای ایجاد تیمهای کسب و کار خود تبدیل کنید.
نتیجه استفاده از هنر در مدیریت،به افراد کمک میکنند تا زوایای عمیقتری از وجود خود را بشناسند و از این طریق،به نتایج مثبت و بهتری در کارشان دست یابند.
این امر به کارکنان نیز امکان میدهد تا تمام روح و روان خود را درگیر کارشان کنند."