Skip to main content
فهرست مقالات

رسانه ها، نظام اسلامی، کاستیها و بایستیها

نویسنده: ؛

اسفند 1383 - شماره 39 (13 صفحه - از 41 تا 53)

کلید واژه های ماشینی : صدا و سیما ،رسانه‌های گروهی ،نظام اسلامی ،وسایل ارتباط‌جمعی ،رسانه‌های اجتماعی ،وسایل ارتباط ،ارتباط‌جمعی ،کارکرد رسانه‌های گروهی ،نظام تولید خبر ،تأثیر رسانه‌های گروهی ،رسانه‌های جمعی ،نظام تولید ،جامعه جهانی ،تمایلات اجتماعی ،امید اجتماعی ،تولید خبر ،بیم و امید اجتماعی ،انقلاب اسلامی ،تولید تمایلات ،بیم و امید ،رسانه‌های جهانی ،ایجاد امید ،ضریب تأثیر ،آحاد جامعه ،مهمترین ،ایجاد قدرت ،سیاست نظام ،قرار می‌دهند

امروزه با وجود موضوع رسانه‌های اجتماعی، می‌توان به خوبی دریافت که تغییرات اجتماعی، دنباله تغییرات در حوزه اطلاعات و ارتباطات رسانه‌ای است. در حوزه جامعه رسانه‌ای در ایران دو دیدگاه خوش‌بینانه و منتقدانه وجود دارد که یکی، جامعه رسانه‌ای را مساوی با خلق یک جهان جدید دانسته و دیگری، این مفهوم را بیشتر در ترکیب اضافی به کار می‌برند و به عنوان مضاف، به مناطق جغرافیایی سیاسی یا اقتصادی، مورد استفاده قرار می‌دهند. در این نوشتار در صدد تعریف صحیح جامعه رسانه‌ای و آسیب‌شناسی آن می‌باشیم.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.