خلاصه ماشینی:
همچنین در صفحات 68, 69, 214 و 692 از اربعین اسعد بن ابراهیم اربلی, اربعین حدیث محمد بن سعید, اربعین یوسف بن حاتم شامی, جمل العلم والعمل سید مرتضی و المقنع سعدآبادی (که به جز سید مرتضی همگی به چشم فهرست نگار محترم ناشناخته آمده اند) نام برده شده که در همان سال (703) توسط سید هبةالله موسوی کتابت شده اند و البته خود سید هبةالله نیز در دید مؤلف فهرست ناشناخته است.
گردآورنده محترم فهرست با مراجعه به الذریعه و دقت بیش تر در متن کتاب متوجه می شد که همه این ها که در صفحات گوناگون برشمرده اند, صفحات و اجزائی از کتاب نفیس (المجموع الرائق من ازهار الحدائق) تألیف محدث جلیل القدر سید هبةالله موسوی از علمای معاصر با علامه حلی(ره) است که در ص635 فهرست, تحت عنوان مجموعه الرائق فهرست شده و رساله های جداگانه ای نیستند; بلکه مؤلف محترم کتاب مجموع الرائق آن ها را در کتاب خود بتمامه نقل نموده است.
نمونه دیگر این که در صفحات 236 و 761 از حاشیه ملا اسماعیل خواجوئی بر اربعین شیخ بهائی و هدیةالفؤاد نام برده شده که در سال 1248 به وسیله شخصی به نام محمدحسین نگاشته شد, و آن گاه در صفحات 60, 137 و 231 از رساله های اختلاف القراء فی مالک یوم الدین(؟) تجسم الاعمال و جواهر و اعراض و تجسم اعمال نام برده اند که در همان سال و توسط همان کاتب کتابت شده, ولی مؤلف را اسماعیل مازندرانی و ناشناخته می داند که با اندکی دقت معلوم می شود که اسماعیل مازندرانی مجهول همان خواجوئی معروف (م1173هـ) است.