Skip to main content
فهرست مقالات

سیر تحول واحد خواهران از زبان اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان

ISC (8 صفحه - از 17 تا 24)

خلاصه ماشینی:

"گنجی‌پور (کارمند) : تغییرات در محاسبه غیبت دانشجویان و رساندن حداقل نمرات درسی به10 یا 50 می‌باشد فاطمه کاظمپور (عضو هیأت علمی و مدیر کل امور دانشجویی و فرهنگی): برخی از تغییرات عبارت است از: وسعت فضای آموزشی، توسعه اهداف آموزشی و افزایش نیروهای اداری و آموزشی و اطلاع یافتن مدیران و مسؤولان از کلیه مسائل آموزشی از طریق مسؤولان مستقر در بلوک آموزشی که باعث رفع سریع مشکلات دانشجویان می‌گردد. عظیم ‌زاده: به نظر من تا حدودی تقسیمات در بخشهای مختلف، به لحاظ اداری صورت گرفته است؛ اما از آنجا که هنوز کاملا منفک نشده‌اند نیازمند سیستم اداری و قانونمند هستند و برای قانونمند شدن حوزه‌های مختلف اداری نیز بیش از این باید تلاش شود ولیکن فعالیتها خیلی بهتر و با برنامه‌ریزی انجام می‌گیرد. آیا رسانه‌های آموزشی توسعه یافته است؟ سلیمانی: تأسیس واحد سمعی  بصری، اداره اطلاع رسانی ، آزمایشگاه و تلاش در جهت تجهیز کردن این واحدها به امکانات و برنامه‌های پیشرفته نقش مهمی را در تقویت بنیه علمی و ایجاد انگیزه برای یادگیری داشته است. میزان موفقیت علمی دانشجویان در طول سالهای تحصیلی و مقاطع بالاتر چقدر است؟ سلیمانی: با توجه به شمار دانشجویان نسبت به مراکز آموزشی، تعداد افراد پذیرش شده در مقاطع بالاتر در دانشگاه از رقم بالایی برخوردار است که نشانگر موفقیت مسؤولان در سیاست‌گذاری امور دانشگاه می‌باشد و خوشبختانه این امر سال به سال رشد بیشتری نشان می‌دهد. سلیمانی : تأسیس نشریه در دو بخش دانشجویی و اساتید با بعهده گرفتن هزینه‌ای گزاف و تشویق دانشجویان و هیأت علمی به نگارش مقالات و متون ادبی و جذاب افراد اهل قلم در بخشهای مختلف هر دو نشریه، بیانگر اهمیت دادن مسؤولان به این امر مهم در پیشبرد اهداف دانشگاه در سطح جامعه است."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.