Skip to main content
فهرست مقالات

تحرک داشته باشید تا عمر طولانی بکنید

نویسنده:

(6 صفحه - از 69 تا 74)

کلید واژه های ماشینی : ورزش، پیاده‌روی، بدن، ضربان نبض، بیماری، خستگی مزمن، راه رفتن بر خستگی مزمن، عرق، اثر راه رفتن بر خستگی، انسان بیماری مزمن بدنی

خلاصه ماشینی:

"تنظیم ضربان قلب با ورزش شمردن تعداد نبض و تنظیم مطلوب این ضربان، راه خوبی برای دور کردن بیماری قلب و سرطان است . در عین حال یک خبر خوش این است اگر تعداد ضربان نبض شما زیاد است، می‌توانید آن را با ورزش کم کنید و در نتیجه خطر آن بیماریها را از خود دور کنید . فرضا اگر شما در هفته دو ساعت پیاده‌روی می‌کنید، آن را به 7روز تقسیم نمایید و روزانه بیست دقیقه ورزش بکنید ولی به‌طور منظم روزانه دست‌کم 30 دقیقه تند راه بروید . اما این هوای خوب اگر بیشتر گرم شود، گاهی ممکن است ورزش سالم را زیان‌آور نماید . در فصل گرما بهترین موقع برای پیاده‌روی، صبح زود و عصر، نزدیک غروب است که در این صورت از گرمای آفتاب و رطوبت هوا در امان خواهید بود و اشعه خورشید چشمان شما را خیره نخواهد کرد ."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.