Skip to main content
فهرست مقالات

تحرک داشته باشید تا عمر طولانی بکنید

نویسنده:

(6 صفحه - از 69 تا 74)

کلید واژه های ماشینی : ورزش ،پیاده‌روی ،بدن ،ضربان نبض ،بیماری ،خستگی مزمن ،راه رفتن بر خستگی مزمن ،عرق ،اثر راه رفتن بر خستگی ،انسان بیماری مزمن بدنی ،چربی ،عوامل خطر ،راه رفتن ،هفته ،تنظیم ضربان قلب با ورزش ،هوای گرم ،موقع ورزش عرق ،انسان ،اثر افزایش فشار داخل چشم ،تعداد ضربان نبض ،خوب ،دقیقه ورزش در هفته ،دقیقه ،اثر ،دقیقه تند راه ،فشار چشمشان ،فشار خون ،بیماری آب‌سیاه چشم ،بیماری قلب ،علل

خلاصه ماشینی:

"تنظیم ضربان قلب با ورزش شمردن تعداد نبض و تنظیم مطلوب این ضربان، راه خوبی برای دور کردن بیماری قلب و سرطان است . در عین حال یک خبر خوش این است اگر تعداد ضربان نبض شما زیاد است، می‌توانید آن را با ورزش کم کنید و در نتیجه خطر آن بیماریها را از خود دور کنید . فرضا اگر شما در هفته دو ساعت پیاده‌روی می‌کنید، آن را به 7روز تقسیم نمایید و روزانه بیست دقیقه ورزش بکنید ولی به‌طور منظم روزانه دست‌کم 30 دقیقه تند راه بروید . اما این هوای خوب اگر بیشتر گرم شود، گاهی ممکن است ورزش سالم را زیان‌آور نماید . در فصل گرما بهترین موقع برای پیاده‌روی، صبح زود و عصر، نزدیک غروب است که در این صورت از گرمای آفتاب و رطوبت هوا در امان خواهید بود و اشعه خورشید چشمان شما را خیره نخواهد کرد ."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.