خلاصه ماشینی:
"لازم به یادآوری است که این مقاله از نشریات مرکز تجارت بین المللی ترجمه شده است برگزارکننده«دیدار خریدار-فروشنده» ممکن است در قالب یکی از اشکال زیر ظاهر شود: *یک سازمان بین دولتی برای همکاریهای اقتصادی منطقهای یا جنوب-جنوب.
این کار یکی از وظایف مهم به شمار میآید،به ویژه اگر بین تکمیل بررسیها و برگزاری جلسه دیدار بیش از شش ماه فاصله باشد،و آماده کردن بررسی بازار منطقهای یا جنوب-جنوب برای محصولی که باید توزیع شود (پیش از جلسه دیدار خریدار-فروشنده،همراه با تهیه سایر اسناد و مدارک برای جلسه).
-آژانسهای همکاری برگزاری جلسات دیدار خریدار-فروشنده نه تنها موجب پیدایش شرکای تجاری برای بنگاههای اقتصادی میشود،بلکه باعث گسترش همکاری بین سازمانهای تشویق تجاری منطقهای،اتاقهای بازرگانی و سایر آژانسهایی میشود که با تشویق دادوستد از منافع مربوط به آن بهرهمند میشوند.
این کتاب راهنما برای کمک به سازمانهای تجاری ملی و منطقهای،دبیرخانههای همکاری اقتصادی و سایر نهادهایی که مسوول تشویق تجارت بین کشورها یا گروه کشورها هستند و قصد برگزاری چنین جلساتی را دارند،به رشته تحریر درآمده است."