خلاصه ماشینی:
"مراحل برگزاری دیدار خریدار فروشنده همانگونه که در مقدمه این بررسی اشاره شد، جلسهء دیدار خریدار-فروشندهء بخشی از یک برنامهء یکپارچهء تشویق تجاری بین گروهی از کشورها به شمار میآید و به ترتیب زیر انجام رهیافت سهمرحلهای (به تصویر صفحه مراجعه شود) میشود: در این بررسی،تنها شیوهء برگزاری جلسهء دیدار خریدار-فروشنده تشریح میشود و به دو مرحلهء پیش گفته-یعنی تجزیه و تحلیل جریان تجاری و بررسیهای مربوط به عرضه و تقاضا-بهطور خلاصه در زیر اشاره میشود.
نتایج تجزیه و تحلیل جریان تجاری را باید در اختیار کشورهای شرکتکنندهای قرار داد که یافتهها را بررسی میکنند،و برای مثال،در طول دورهء کارگاه "انتخاب محصول"،فهرست کوتاهی از محصولات وارداتی و صادراتی را که با اولویتها و خطمشیهای توسعهء اقتصادی ملیشان هماهنگ باشد،تهیه میکنند.
مرحلهء دوم:بررسیهای مربوط به عرضه و تقاضا جدول زمانبندی:دو ماه برای جمعآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل و گزارشنویسی هربررسی و محصول انتخاب شده."