خلاصه ماشینی:
"در این بررسی مباحث ذیل مورد بحث قرار میگیرد: -اصول و شیوههای طراحی تبلیغات بازرگانی در جامعه اطلاعاتی با تاکید بر اینترنت -ابزار و تکنولوژی اینترنتی تبلیغ بازرگانی -مشتری محوری در اینترنت -تبلیغات تعاملی -مقررات و قوانین تبلیغ اینترنتی -مرزهای مجازی و نامحدود در کنار حمایت از حریم خصوصی افراد -بازارسنجی از طریق تبلیغات اینترنتی تاکید در این مقاله برامکاناتی است که شبکهای شدن جوامع با استفاده از کامپیوترهای شخصی و خطوط تلفن د راختیار تبلیغات بازرگانی قرار میدهد و تبعاتی که اینگونه تبلیغات برای جامعه به همراه میآورد.
بههرحال تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات شبکهای ویژگیهای دیگری نیز دارد که عبارتند از: -سهولت ارزیابی تبلیغات مختلف بازرگانی با یکدیگر -شرایط برابر برای رقبای تجاری -ایجاد علاقه در افراد به استفاده از تبلیغ بازرگانی به دلیل جاذبههای طراحی پیام -سوق دادن افراد به خرید کالا یا خدمات با شرایط سهل رقابتی -گستردگی شبکه ارتباط -قابلیت فروش مطلوب -انبوهی تبلیغات بازرگانی -ازدحام و شلوغی شبکه برای بهرهبرداری -نامشخص بودن نوع تاثیرات -گرایش به تبلیغ کالاهای با قیمت بالاتر در مقایسه با کالاهای ارزان قیمت -تشدید روند خودکار شدن فرایند تبلیغ -تغییر در نحوه ارتباط،حتی برای خرید کالا -به روز بودن آگهیهای شبکهای -پاسخ به سوالهای مشتری،مصرفکننده -دسترسی به اطلاعات منبع آگهی دهنده و ضعف زمینههای حفاظتی از اطلاعات لازم به ذکر است که حتی در شرایطی که تبلیغات بازرگانی شبکهای در عصر اطلاعات مورد توجه است و کاربری زیادی نیز ممکن است داشته باشد،با این وصف دیگر اشکال تبلیغ بازرگانی که با رسانههای دیگر صورت میگیرد،همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد و اشکال قدیمیتر تبلیغ بازرگانی از میان نخواهد رفت."