خلاصه ماشینی:
"اما هیچیک اشارهای به آنچه در سالهای 85 و 95،در موزه هنرهای معاصر ایران صورت گرفته بود،نکرده بودند!بجز آقای اسکندری از دیگران انتظاری هم نبود؛چون هریک از دیدگاه خود موضوع تجسمی آن سالها را دیده بودند.
اما،ایشان چرا؟او،که خود از شروعکنندگان آن ایده نقاشی در موزه هنرهای معاصر بود و زحمت زیادی هم در برای تهیه بوم و بقیه امکانات آن کشید،چرا هیچ اشارهای،حتا در حد گذرا،به آن حرکت مهم نکرد؟دلیلش را نفهمیدم!
در اواسط سال 85،که مراکز فرهنگی هم از کشمکشهای سیاسی دور نمانده بود و جنگ هم تأثیر خاص خود را بر آن کشمکشها اضافه میکرد،موزه هنرهای معاصر میرفت که به تعطیلی کشیده شود.
[نگاه] 42-نمایشگاه فراموش شده (به تصویر صفحه مراجعه شود) علی فرامرزی مهندس جلالی(سرپرست وقت موزهها و یکی از تهیهکنندگان امروز سینما)طی جلساتی،که با حضور سه تن از نقاشان(بهمن بروجنی،ایرج اسکندری و اینجانب)برگزار کرد،به دنبال راه حلی برای رفع آن مشکلات و فعال شدن موزه بود."