Skip to main content
فهرست مقالات

کتاب: مؤلف، ناشر، خواننده

نویسنده:

(2 صفحه - از 3 تا 4)

کلید واژه های ماشینی : کتاب، خواننده، فروش کتاب، صنعت چاپ و نشر کتاب، عوامل مؤثر در فروش کتاب، عوامل مؤثر فروش کتاب، عوامل اصلی فروش کتاب نام، مترجم، فروش کتاب نام مؤلف، مردم

خلاصه ماشینی: "(به تصویر صفحه مراجعه شود)نگاهی به عوامل مؤثر در فروش کتاب کتاب:مؤلف،ناشر،خواننده در صنعت چاپ و نشر کتاب،مؤلف و ناشر نقشعمده‌ای دارند،در حقیقت ماهیت چاپ و نشر کتاب باحضور فعال آنان معنا می‌یابد،اما اگر خواستار استمراراین معنا باشیم باید از خواننده به عنوان یکی از اعضایاصلی این صنعت یاد کنیم. بنابراین اگر کتابی ازنویسنده‌ای گمنام چاپ شود یا مترجمی ناآشنا کتابی رابه زبان فارسی برگرداند طبعا چندان با استقبال مواجهنمی‌شود جز آنکه دیگر عوامل مؤثر فروش کتاب نقشاساسی‌ای ایفا کنند. البته همه می‌دانند صرف تبلیغات نمی‌تواندعامل تعیین کننده‌ای در فروش کتاب باشد اما اگر کتابیمجموعه عوامل مؤثر در فروش کتاب را دارا باشدبهترین شیوه برای آنکه خوانندگان بیشتری از آناستقابل کنند،تبلیغات است. بنابراینیکی از عوامل مؤثر فروش کتاب شرایط سیاسی،اجتماعی و فرهنگی است و هر ناشری که شرایط عصر ونیازهای جامعه را بخوبی درک کرد کتاب‌های نشر او بافروش خوبی مواجه می‌شود."

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.