Skip to main content
فهرست مقالات

نقش اطلاع رسانی و تبلیغات در شناسایی صحیح بیمه مسئولیت مدنی برای بیمه گذاران

نویسنده: ؛

تابستان 1382 - شماره 9 (30 صفحه - از 161 تا 190)

کلیدواژه ها : بیمه مسئولیت ،بازاریابی ،خدمات بیمه ،تبلیغ

کلید واژه های ماشینی : بیمه‌های مسئولیت مدنی ،بیمه‌های مسئولیت ،مسئولیت مدنی ،شرکتهای بیمه ،شرکتهای بیمه و نقش اطلاع‌رسانی ،مدنی ،خدمات بیمه مسئولیت مدنی ،فعالیتهای شرکتهای بیمه ،اطلاع‌رسانی و تبلیغات ،تأثیر فعالیتهای تبلیغاتی ،مورد بیمه‌های مسئولیت مدنی ،فعالیتهای تبلیغاتی ،تبلیغاتی ،بازار بیمه ،خدمات بیمه ،مورد بیمه‌های مسئولیت ،بازاریابی خدمات ،تبلیغات از دید بازاریابی ،صنعت بیمه ،تبلیغات و اطلاع‌رسانی ،انواع بیمه‌های مسئولیت ،سازمانهای خدماتی ،بیمه‌های ایران ،کیفیت خدمات ،ارائه خدمت ،تأثیرگذاری فعالیتهای تبلیغاتی ،افراد جامعه ،افزایش سهم بازار ،پیشرفت تأثیرگذاری فعالیتهای تبلیغاتی ،رضایت مشتریان

مقاله با بررسی به فعالیتهای شرکتهای بیمه و نقش اطلاع‌رسانی و تبلیغات در شناسایی صحیح بیمع مسئولیت مدنی، انواع این بیمه را مورد ملاحظه قرار می‌دهد و از تبلیغات به عنوان یک ابزار ارتباطی بازاریابی نام می‌برد که دارای نقش اجتماعی است و بر منافع عموم اثر می‌گذارد.همچنین فرضیات مختلفی را در ارتباط با تأثیر فعالیتهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در موفقیت بیمه مسئولیت مدنی و جذب تقاضا در رابطه با هدفهای مورد نظر بررسی می‌کند.در این مقاله همچنین به رابطه میان بازاریابی و خدمات نیز توجه شده است.

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.