Skip to main content
فهرست مقالات

بهبود کمی مالیات در گرو خدمات رسانی

نویسنده: ؛

بهار 1379 - پیش شماره 1 (24 صفحه - از 105 تا 128)

کلید واژه های ماشینی : ارائه خدمات ،درآمدهای داخلی ،انگیزه‌های فرار مالیاتی ،ارائه اطلاعات ،مؤدیان ،مالیاتی ،تمکین مالیاتی ،فرار مالیاتی ،ترفندهای مالیاتی ،سیستم مالیاتی ،ارائه خدمات به مؤدیان ،مودیان مالیاتی ،مالیات بر درآمد ،فرهنگ مالیاتی ،مدیریت مالیاتی ،پرداخت مالیات ،خدمت به مؤدیان ،افزایش تمکین مالیاتی ،اظهارنامه ،عدم تمکین مالیاتی ،اداره درآمدهای داخلی ،فرار از مالیات ،مؤدیان مالیاتی ،عدم تمکین ،قوانین مالیاتی ،نظام مالیاتی ،قانونی ،ادارات مالیاتی ،سطح خدمات ،مورد عدم تمکین

خدمات‌رسانی به مودیان مالیاتی موجب دستیابی به وضعیتی در نظام مالیاتی است که پیروی و تمکین از قوانین مالیاتی را برای مودیان به سادگی میسر سازد تا آنها بتوانند داوطلبانه به تکالیف و تعهدات قانونی خود عمل کنند.به عبارت تسهیل در اجرای وظایف قانونی توسط مودیان مالیاتی مستلزم اقداماتی نظیر بهبود سطح خدمات از طریق دستور العمل‌های روشن، فرمهای ساده و قابل فهم و نیز ارائه اطلاعات لازم به آنها می‌باشد.این امر باعث بالا بردن ارتباط و سطح تبادل نظر با مودی و تقویت وجهه ادارات مالیاتی خواهد شد.مقاله زیر نگاهی دارد به چگونگی سطح خدمات و ارائه اطلاعات، سهولت قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی؛

  • دانلود HTML
  • دانلود PDF

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.