خلاصه ماشینی:
"نقشرسانهها و ابزارهای تبلیغاتی در این زمینه تا چه حد است؟ 2)شرایط جهانی-جهانی شدن به چه میزان باعث خودآگاهی سیاسی شده است؟ 3)تحولات کشور عراق-کردستان عراق-چه تأثیری بر بینش هویتخواهیجوانان منطقه داشته است؟ طح دوم نگرش و بینشها 1)جوانان کرد به عنوان یک ایرانی چگونه خود را تعریف میکنند و در این تعریفبر چه ملاکهایی تأکید مینمایند؟ 2)جوانان کرد به عنوان یک کرد چگونه خود را تعریف میکنند و در این تعریف برچه معیارهایی تأکید میورزند؟ 3)به چه میزان یک جوان کرد برنامههای صدا و سیما را در شکلگیری هویت خودمؤثر میداند؟ 4)آیا جوانان کرد هویت قومی را در راستای هویت ملی میدانند یا اینکه آنها رادر مقابل هم فرض میکنند؟ وششناسی در این پژوهش از مشاهدۀ مشارکتی درونی،به معنای نزدیکی فرهنگی پژوهشگر وموضوع پژوهش استفاده شده است.
نقشرسانهها و ابزارهای تبلیغاتی در این زمینه تا چه حد است؟ 2)شرایط جهانی-جهانی شدن به چه میزان باعث خودآگاهی سیاسی شده است؟ 3)تحولات کشور عراق-کردستان عراق-چه تأثیری بر بینش هویتخواهیجوانان منطقه داشته است؟ طح دوم نگرش و بینشها 1)جوانان کرد به عنوان یک ایرانی چگونه خود را تعریف میکنند و در این تعریفبر چه ملاکهایی تأکید مینمایند؟ 2)جوانان کرد به عنوان یک کرد چگونه خود را تعریف میکنند و در این تعریف برچه معیارهایی تأکید میورزند؟ 3)به چه میزان یک جوان کرد برنامههای صدا و سیما را در شکلگیری هویت خودمؤثر میداند؟ 4)آیا جوانان کرد هویت قومی را در راستای هویت ملی میدانند یا اینکه آنها رادر مقابل هم فرض میکنند؟ وششناسی در این پژوهش از مشاهدۀ مشارکتی درونی،به معنای نزدیکی فرهنگی پژوهشگر وموضوع پژوهش استفاده شده است."